玩具臺
發表文章發起投票
上一頁下一頁
又到爆料&討論時間(10)
多謝大家繼續支持 #hoho# #hoho# #hoho#

之前的九個 post
又到爆料時間 https://hkgalden.com/view/45006
又到爆料&討論時間(2) http://hkgalden.com/view/87992
又到爆料&討論時間(3) http://hkgalden.com/view/106236
又到爆料&討論時間(4) http://hkgalden.com/view/115832
又到爆料&討論時間(5) http://hkgalden.com/view/119922
又到爆料&討論時間(6) http://hkgalden.com/view/124065
又到爆料&討論時間(7) http://hkgalden.com/view/126982
又到爆料&討論時間(8) http://hkgalden.com/view/128530
又到爆料&討論時間(9) http://hkgalden.com/view/131304

以下是世界各地的支持者


Subject: 石油

很多 80/90 後一定唔知道地球在 70 年代曾經發生過一次石油危機, 我仲記得當時我母親叫我們做功課的時候集中在一起只開一盞燈和平時多步行少搭車, 因為我家當時是住在半山近山頂所以每天我們都會行山返學放學/買菜/去大會堂 等等, 久而久之整個香港島已經被我們行晒而且仲好熟路添, 亦因為小孩時的石油危機把我們鍛煉成一身好腳力直至今天年紀大了仍然很受用.

當年我心裡便有一個問題? 既然天父把地球交給人類便理應有用不盡的資源給人類世世代代地生活下去, 為什麼會有石油危機的呢? 我把這個問題問學校的老師們/也問過神父, 最後我寫信給香港的港督麥利浩和美國的 nasa 去問這條問題, 最終他們的答案大致上都係話 we have plenty of oil, 就係咁我便明白有些大人在講大話. 反觀過去由 70 年代到今天, 全球人類仍然很享受石油帶給大家的方便, 特別是那些石油生產國家的人民, 他們的國家每家每戶都有多過一部汽車而且汽油仲非常便宜.

經過多年我與 nasa 書信來往和日後與老朋友交談發現原來地球有很多石油, 多到人類可以用多最少幾百年, 另外地球還有天然氣和可燃冰, 加起來最少足夠人類用多千幾年或更長時間. 仲有 nasa 也發現火星和全星地底儲藏著勁多石油和天然氣, 大家可以想象下人類移居火星唔憂無 gas 用, 而且仲可以在火星駕駛汽車和飛機, 再加上火星地多人少簡直就是另一個人類發夢的人間天堂 (paradise);
至於到火星考古及尋找人類祖先和他鄉的故事便已經是另一個 topic 了.

補充, 至於什麼全球暖化在我眼中只是一個商業口號, 商家們利用這些看似還無的事件來賺錢而已. 地球的二氧化碳相對一百年前多了是因為人口增加的主因, 人口多了吃肉也多了和消耗的石油多了很自然 CO2 排放必定多了, 但這樣便會全球暖化? 唔好呃我啦! 跟據我過去的經驗我好肯定有些大人又在講大話了, 因為地球已經開始 cool down 中.

後記, 我長大後也明白母親當年叫我們省電省錢的原因, 也許石油危機是母親用來教導我們要節儉和簡樸生活便是好. 其實想一想人類真的需要這麼多物質生活嗎? 電器/電腦/手機/手袋/傢俬 一值用到破爛無得整才換不好嗎? 我到今天仍舊是自己補衫褲啊! 反正補了外觀上也看不出. 真正的環保是由自己的生活態度開始, 不是那些商家的口號.

我因為工作的關系發現我的客戶都是要那些非常耐用及持久的軍工電腦, 他們不要最快但易壞的電腦, 他們選用這些軍工電腦是因為可以 24x7 不停運行最少五年, 而且仲要在五年後仍然可以更換零件之後又運行多幾年, 其實這些客戶是另類的環保商家, 既要平又要耐用.

Good 29Bad 1
10/05/14 3:32 PM
引用快速引用

本貼文共有 1001 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆
strong post leave name
#15111/05/14 7:49 PM
引用快速引用
大家點睇 有班粵人 想兩廣建國 、仲話咩 聯美驅支

FF無極限
自己香港都冇搞掂,仲搞其他地方???

最好趕哂班北佬同外省返去,廣東需要唔講廣東話嘅人?_?

下級職位點都要人做架啦
比唔比外人做應該係視乎自己人會唔會比外人搶左飯碗姐(我覺得)

個發起人似乎係、廣西人、廣州人。 唔關香港人事

仲估你講緊陳雲
SORRY 巴打

陳雲根呢條大中華情花毒、點撚㑹公開分裂支那。
#15211/05/14 9:06 PM
引用快速引用
大家點睇 有班粵人 想兩廣建國 、仲話咩 聯美驅支

FF無極限
自己香港都冇搞掂,仲搞其他地方???

最好趕哂班北佬同外省返去,廣東需要唔講廣東話嘅人?_?

下級職位點都要人做架啦
比唔比外人做應該係視乎自己人會唔會比外人搶左飯碗姐(我覺得)

個發起人似乎係、廣西人、廣州人。 唔關香港人事

仲估你講緊陳雲
SORRY 巴打

陳雲根呢條大中華情花毒、點撚㑹公開分裂支那。


唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢
#15312/05/14 12:11 AM
引用快速引用
大家點睇 有班粵人 想兩廣建國 、仲話咩 聯美驅支

FF無極限
自己香港都冇搞掂,仲搞其他地方???

最好趕哂班北佬同外省返去,廣東需要唔講廣東話嘅人?_?

下級職位點都要人做架啦
比唔比外人做應該係視乎自己人會唔會比外人搶左飯碗姐(我覺得)

個發起人似乎係、廣西人、廣州人。 唔關香港人事

仲估你講緊陳雲
SORRY 巴打

陳雲根呢條大中華情花毒、點撚㑹公開分裂支那。


唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

#good#
#15412/05/14 12:13 AM
引用快速引用
大家點睇 有班粵人 想兩廣建國 、仲話咩 聯美驅支

FF無極限
自己香港都冇搞掂,仲搞其他地方???

最好趕哂班北佬同外省返去,廣東需要唔講廣東話嘅人?_?

下級職位點都要人做架啦
比唔比外人做應該係視乎自己人會唔會比外人搶左飯碗姐(我覺得)

個發起人似乎係、廣西人、廣州人。 唔關香港人事

仲估你講緊陳雲
SORRY 巴打

陳雲根呢條大中華情花毒、點撚㑹公開分裂支那。


唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

仲有樓上咁多位巴打話陳雲出到書係因為佢係匪諜,我想話如果佢主張嘅唔係反共要共匪全面倒台,只係想共匪退出香港,共匪真係無理由要封殺佢。

PS. 預咗俾人話陳雲打手五毛you name it
#15512/05/14 12:18 AM
引用快速引用
其實第一點,有d似神仙之前咁講,中共可能用土地續命,日本要東北,香港自成一國,中共繼續起"中原"範圍統治,換左d聽話既做
#15612/05/14 12:39 AM
引用快速引用
大家點睇 有班粵人 想兩廣建國 、仲話咩 聯美驅支

FF無極限
自己香港都冇搞掂,仲搞其他地方???

最好趕哂班北佬同外省返去,廣東需要唔講廣東話嘅人?_?

下級職位點都要人做架啦
比唔比外人做應該係視乎自己人會唔會比外人搶左飯碗姐(我覺得)

個發起人似乎係、廣西人、廣州人。 唔關香港人事

仲估你講緊陳雲
SORRY 巴打

陳雲根呢條大中華情花毒、點撚㑹公開分裂支那。


唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

#good#

#good#
#15712/05/14 12:52 AM
引用快速引用
我有陳雲第二本書
都係果句
做瑞士,得
美帝要先入主
香港後再獨立
香港人冇咁醒可以有晒軍事科技基礎
淨係xp單野都知要百年教化
#15812/05/14 1:01 AM
引用快速引用
大家點睇 有班粵人 想兩廣建國 、仲話咩 聯美驅支

FF無極限
自己香港都冇搞掂,仲搞其他地方???

最好趕哂班北佬同外省返去,廣東需要唔講廣東話嘅人?_?

下級職位點都要人做架啦
比唔比外人做應該係視乎自己人會唔會比外人搶左飯碗姐(我覺得)

個發起人似乎係、廣西人、廣州人。 唔關香港人事

仲估你講緊陳雲
SORRY 巴打

陳雲根呢條大中華情花毒、點撚㑹公開分裂支那。


唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

1. 點解香港要宣揚中華文化? 我地只係居於香港既華人, 香港既文化唔可以用中華文化一概而論, 歷史上香港一開埠就華洋雜處, 文化上有中華, 歐美仲有波斯, 我見唔到我地有責任去宣揚中華文化, 而宣揚中華文化等於開左個後門俾北佬入侵

2. 既然獨立左, 點解仲要同匪國組聯邦? 人地人多, 個聯邦政府你香港會有say? 點解我地唔去同新加坡, 日本同南韓組同盟? 同匪國組聯邦等於自絕自己同其他文明國家聯盟 (特別係英聯邦) 既路

#15912/05/14 1:02 AM
引用快速引用
大家點睇 有班粵人 想兩廣建國 、仲話咩 聯美驅支

FF無極限
自己香港都冇搞掂,仲搞其他地方???

最好趕哂班北佬同外省返去,廣東需要唔講廣東話嘅人?_?

下級職位點都要人做架啦
比唔比外人做應該係視乎自己人會唔會比外人搶左飯碗姐(我覺得)

個發起人似乎係、廣西人、廣州人。 唔關香港人事

仲估你講緊陳雲
SORRY 巴打

陳雲根呢條大中華情花毒、點撚㑹公開分裂支那。


唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

1. 點解香港要宣揚中華文化? 我地只係居於香港既華人, 香港既文化唔可以用中華文化一概而論, 歷史上香港一開埠就華洋雜處, 文化上有中華, 歐美仲有波斯, 我見唔到我地有責任去宣揚中華文化, 而宣揚中華文化等於開左個後門俾北佬入侵

2. 既然獨立左, 點解仲要同匪國組聯邦? 人地人多, 個聯邦政府你香港會有say? 點解我地唔去同新加坡, 日本同南韓組同盟? 同匪國組聯邦等於自絕自己同其他文明國家聯盟 (特別係英聯邦) 既路


1. 陳雲講嗰套主要係講中華文化即漢文化, 北佬根本都無漢文化, 漢帝國宋朝以後已經亡國... 俾共匪有位入係因為連香港人+鬼佬都當咗佢地套垃圾文化係真野, 我地要做既係劃清界線指出佢地非正統, 建文自己既文化自信, 建立自己既文化自信其實又等如確立咗香港係一個獨立個體, 增加本土意識, 咁又有咩位俾佢地入? 我知係好難, 但都要做

2. 陳雲所謂聯邦/聯盟係共匪收檔後既事, 等大陸人變返正常先可以咁做
- 香港就算獨立咗都唔可以同大陸完全割裂架, 要有正常貿易關係, 防共但唔拒共, 個重點正正係larrylo提到要香港變做瑞士, 食N家茶禮
- 美國嗰種聯邦就係各洲都有自己行政同法律, 只要你唔違反"hin"法就得, 香港要唔要加入聯邦當然係睇到時形勢, 政治呢啲野睇時勢

我本人支持香港獨立, 亦同意larrylo兄講一定要英美介入先獨立到, 之後以香港本位宣揚中華文化, 即係好似日本嗰隻融合咗本身文化加現代化再宣揚
陳雲套野除咗宣揚舊漢文化之外, 策略同路線方面我覺得唔係完全唔可取的, 甚至到目前為止係有助香港踏出自治/獨立既第一步, 所以暫時嚟講我都覺得唔應該屌佢住, 到香港真係獨立咗, 要決定下一步點做嗰時再分家都未遲

PS. 大陸四分五裂之後, 分裂咗既各方勢力自會互相制衡, 唔係北佬話點就可以點, 大家廣東人易啲有計傾, 可以借佢地作為屏障
#16012/05/14 2:02 AM
引用快速引用


一幅好大嘅畫
#16112/05/14 2:31 AM
引用快速引用


一幅好大嘅畫

#16212/05/14 6:51 AM
引用快速引用
大家點睇 有班粵人 想兩廣建國 、仲話咩 聯美驅支

FF無極限
自己香港都冇搞掂,仲搞其他地方???

最好趕哂班北佬同外省返去,廣東需要唔講廣東話嘅人?_?

下級職位點都要人做架啦
比唔比外人做應該係視乎自己人會唔會比外人搶左飯碗姐(我覺得)

個發起人似乎係、廣西人、廣州人。 唔關香港人事

仲估你講緊陳雲
SORRY 巴打

陳雲根呢條大中華情花毒、點撚㑹公開分裂支那。


唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

1. 點解香港要宣揚中華文化? 我地只係居於香港既華人, 香港既文化唔可以用中華文化一概而論, 歷史上香港一開埠就華洋雜處, 文化上有中華, 歐美仲有波斯, 我見唔到我地有責任去宣揚中華文化, 而宣揚中華文化等於開左個後門俾北佬入侵

2. 既然獨立左, 點解仲要同匪國組聯邦? 人地人多, 個聯邦政府你香港會有say? 點解我地唔去同新加坡, 日本同南韓組同盟? 同匪國組聯邦等於自絕自己同其他文明國家聯盟 (特別係英聯邦) 既路


1. 陳雲講嗰套主要係講中華文化即漢文化, 北佬根本都無漢文化, 漢帝國宋朝以後已經亡國... 俾共匪有位入係因為連香港人+鬼佬都當咗佢地套垃圾文化係真野, 我地要做既係劃清界線指出佢地非正統, 建文自己既文化自信, 建立自己既文化自信其實又等如確立咗香港係一個獨立個體, 增加本土意識, 咁又有咩位俾佢地入? 我知係好難, 但都要做

2. 陳雲所謂聯邦/聯盟係共匪收檔後既事, 等大陸人變返正常先可以咁做
- 香港就算獨立咗都唔可以同大陸完全割裂架, 要有正常貿易關係, 防共但唔拒共, 個重點正正係larrylo提到要香港變做瑞士, 食N家茶禮
- 美國嗰種聯邦就係各洲都有自己行政同法律, 只要你唔違反"hin"法就得, 香港要唔要加入聯邦當然係睇到時形勢, 政治呢啲野睇時勢

我本人支持香港獨立, 亦同意larrylo兄講一定要英美介入先獨立到, 之後以香港本位宣揚中華文化, 即係好似日本嗰隻融合咗本身文化加現代化再宣揚
陳雲套野除咗宣揚舊漢文化之外, 策略同路線方面我覺得唔係完全唔可取的, 甚至到目前為止係有助香港踏出自治/獨立既第一步, 所以暫時嚟講我都覺得唔應該屌佢住, 到香港真係獨立咗, 要決定下一步點做嗰時再分家都未遲

PS. 大陸四分五裂之後, 分裂咗既各方勢力自會互相制衡, 唔係北佬話點就可以點, 大家廣東人易啲有計傾, 可以借佢地作為屏障


我完全唔明點解要宣掦中華文化,我地係香港人點解唔係宣掦本土文化而係宣掦人地既文化。你係中國人咋我地唔係架
#16312/05/14 9:31 AM
引用快速引用

我完全唔明點解要宣掦中華文化,我地係香港人點解唔係宣掦本土文化而係宣掦人地既文化。你係中國人咋我地唔係架


你唔明因為你唔了解中華文化
佢講嘅唔係1949年之後嘅中華
而且似日本仔依家仲用緊個套

思想如老莊,用兵如孫子
建築手法,天人合一
中醫嘅天然用藥,太極同氣功
小至用書法飲茶用筷子都係中華文化
你無從否定

香港應吸收古中華
再加以改良融合,建立新文化
至於叫返做中華定叫香港文化就隨你喜歡
#16412/05/14 10:14 AM
引用快速引用

我完全唔明點解要宣掦中華文化,我地係香港人點解唔係宣掦本土文化而係宣掦人地既文化。你係中國人咋我地唔係架


你唔明因為你唔了解中華文化
佢講嘅唔係1949年之後嘅中華
而且似日本仔依家仲用緊個套

思想如老莊,用兵如孫子
建築手法,天人合一
中醫嘅天然用藥,太極同氣功
小至用書法飲茶用筷子都係中華文化
你無從否定

香港應吸收古中華
再加以改良融合,建立新文化
至於叫返做中華定叫香港文化就隨你喜歡


to be explicit
is any Chinese culture before 元
#16512/05/14 10:16 AM
引用快速引用
我有陳雲第二本書
都係果句
做瑞士,得
美帝要先入主
香港後再獨立
香港人冇咁醒可以有晒軍事科技基礎
淨係xp單野都知要百年教化

睇落香港軍事科技其實係非常落後xx(
#16612/05/14 10:23 AM
引用快速引用

我完全唔明點解要宣掦中華文化,我地係香港人點解唔係宣掦本土文化而係宣掦人地既文化。你係中國人咋我地唔係架


你唔明因為你唔了解中華文化
佢講嘅唔係1949年之後嘅中華
而且似日本仔依家仲用緊個套

思想如老莊,用兵如孫子
建築手法,天人合一
中醫嘅天然用藥,太極同氣功
小至用書法飲茶用筷子都係中華文化
你無從否定

香港應吸收古中華
再加以改良融合,建立新文化
至於叫返做中華定叫香港文化就隨你喜歡


加以改良融合建立新文化成件事唔同哂好好多,宣掦古中華文化在我立場黎講冇咁既必要。
#16712/05/14 10:24 AM
引用快速引用
to be explicit
is any Chinese culture before 元

崖山以後無中華…
世界上最了解中華始終係日本
#16812/05/14 10:30 AM
引用快速引用
[quote]唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

仲有樓上咁多位巴打話陳雲出到書係因為佢係匪諜,我想話如果佢主張嘅唔係反共要共匪全面倒台,只係想共匪退出香港,共匪真係無理由要封殺佢。

PS. 預咗俾人話陳雲打手五毛you name it

大家要睇返陳雲係推出呢套理論果時香港係咩環境, 果時大家重跟住左左膠反高鐵, 去緊支聯會六四, 呢套理事論當時已經好超前. 可以話直頭係禁區, 佢寫共匪果面相對只係 open end, 無明確下場. 主要係香港先自保到. 我唔明有幾大中華? 果的日日話香港係屬於大陸, 日日幫新移民係香港搵著數既先係大中華. 就吞香港獨立到都唔可以 100% 擺脫到中國. 依家就寫共匪將會點點點果的只係幻想, 一係比你地叫打飛機. 又或者變左第二個牛刀.

#16912/05/14 10:36 AM
引用快速引用
[quote]唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

仲有樓上咁多位巴打話陳雲出到書係因為佢係匪諜,我想話如果佢主張嘅唔係反共要共匪全面倒台,只係想共匪退出香港,共匪真係無理由要封殺佢。

PS. 預咗俾人話陳雲打手五毛you name it

大家要睇返陳雲係推出呢套理論果時香港係咩環境, 果時大家重跟住左左膠反高鐵, 去緊支聯會六四, 呢套理事論當時已經好超前. 可以話直頭係禁區, 佢寫共匪果面相對只係 open end, 無明確下場. 主要係香港先自保到. 我唔明有幾大中華? 果的日日話香港係屬於大陸, 日日幫新移民係香港搵著數既先係大中華. 就吞香港獨立到都唔可以 100% 擺脫到中國. 依家就寫共匪將會點點點果的只係幻想, 一係比你地叫打飛機. 又或者變左第二個牛刀.

佢只係用本土包裝炸,最終建立邦聯味又係大中華
佢騎劫左本土呀,仲分化本土,唱衰親美親英同不認同中華的人
呢d係撚本土,豬頭華二世炸佢
所以神仙話佢係共匪共諜國安我不意外
#17012/05/14 10:45 AM
引用快速引用

加以改良融合建立新文化成件事唔同哂好好多,宣掦古中華文化在我立場黎講冇咁既必要。


君不見冰皮月餅
國際龍舟邀請節
好多已經融合咗並做到
我唔會話咩係一定或必要
我只會感嘆好多人唔了解古中華文化
"執到寶都唔知"
#17112/05/14 10:45 AM
引用快速引用
[quote]唔係特登挑機,其實鬧國師嘅人有幾多個真係了解佢嗰套?有睇過城邦論?[sosad]
佢有時係癲嘅,叫人落地獄呀又封咩仙咩仙嗰啲,當然係唔理啦。
但係有兩點我想講:
1.佢係以香港為先,希望共匪繼續統治大陸交換放過香港,保留香港嘅中華文化,再由香港宣揚中華文化。當然work唔work係另一回事啦,亦都無人知共匪會唔會理佢
2.佢有話過中國係應該分裂,然後組成中華聯邦,即係類似歐盟、或者係美國各洲自治嗰種

我唔明以上呢兩種主張有幾大中華情花毒..... 講大中華情花毒唔係話緊要將大陸變成民主中國統一兩岸三地咩?個重點係統一喎,聯邦或聯盟都算?我真係唔明喇..... 同埋中華文化揀啲好嘅部份留低,例如書畫手工藝之類,重新肯定提升儒家以外百家學說、以現代思維批判啲有問題嘅思想,再宣揚開去又有咩問題哩?

利申:非陳雲教徒,只係覺得好多人無了解過佢套論述就屌佢

仲有樓上咁多位巴打話陳雲出到書係因為佢係匪諜,我想話如果佢主張嘅唔係反共要共匪全面倒台,只係想共匪退出香港,共匪真係無理由要封殺佢。

PS. 預咗俾人話陳雲打手五毛you name it

大家要睇返陳雲係推出呢套理論果時香港係咩環境, 果時大家重跟住左左膠反高鐵, 去緊支聯會六四, 呢套理事論當時已經好超前. 可以話直頭係禁區, 佢寫共匪果面相對只係 open end, 無明確下場. 主要係香港先自保到. 我唔明有幾大中華? 果的日日話香港係屬於大陸, 日日幫新移民係香港搵著數既先係大中華. 就吞香港獨立到都唔可以 100% 擺脫到中國. 依家就寫共匪將會點點點果的只係幻想, 一係比你地叫打飛機. 又或者變左第二個牛刀.

佢只係用本土包裝炸,最終建立邦聯味又係大中華
佢騎劫左本土呀,仲分化本土,唱衰親美親英同不認同中華的人
呢d係撚本土,豬頭華二世炸佢
所以神仙話佢係共匪共諜國安我不意外

邦聯以依家呢個現實條件黎講根本無可能
依家既中國人根本唔會接受到.
如果你明呢個意思既話, 其實係話中有話.
#17212/05/14 11:22 AM
引用快速引用
btw, 神仙講陳雲係晌邊版? ???
#17312/05/14 11:24 AM
引用快速引用

加以改良融合建立新文化成件事唔同哂好好多,宣掦古中華文化在我立場黎講冇咁既必要。


君不見冰皮月餅
國際龍舟邀請節
好多已經融合咗並做到
我唔會話咩係一定或必要
我只會感嘆好多人唔了解古中華文化
"執到寶都唔知"


其實泡菜,壽司兩國就係揉合左自身同中華文化既例子
唔使太抗拒中華文化(唔係土共嗰套,講緊儒道墨嗰啲),再加埋西方法治人文,其實97前已經係咁,只係宜家有人偷換概念,將中共嗰套撈埋中華文化黎sell


#17412/05/14 11:25 AM
引用快速引用
to be explicit
is any Chinese culture before 元

崖山以後無中華…
世界上最了解中華始終係日本

#17512/05/14 11:29 AM
引用快速引用
秒後自動載入第 8
上一頁下一頁
發表
請先登入以發表回覆