玩具臺
發表文章發起投票
上一頁下一頁
又到爆料&討論時間(17)
多謝大家繼續支持 #hoho# #hoho# #hoho#

過去網友們很多問題都已經記錄在以下的舊 post 裡, 特別是有關軍工電腦/共濟會/梁賊的過去/滅共/儲糧/cash is king/開松果體/冥想/nwo/BNO和大/小 picture 都可以在過去的 post 裡找到, 各位新來的巴打可以慢慢邊飲咖啡/朱古力邊閱讀.

如果有記者朋友 or 巴打想借用過去及這裡的內容請注明出處, 謝謝.

之前的十六個 post
又到爆料時間 http://hkgalden.com/view/45006
又到爆料&討論時間(2) http://hkgalden.com/view/87992
又到爆料&討論時間(3) http://hkgalden.com/view/106236
又到爆料&討論時間(4) http://hkgalden.com/view/115832
又到爆料&討論時間(5) http://hkgalden.com/view/119922
又到爆料&討論時間(6) http://hkgalden.com/view/124065
又到爆料&討論時間(7) http://hkgalden.com/view/126982
又到爆料&討論時間(8) http://hkgalden.com/view/128530
又到爆料&討論時間(9) http://hkgalden.com/view/131304
又到爆料&討論時間(10) http://hkgalden.com/view/136124
又到爆料&討論時間(11) http://hkgalden.com/view/139132
又到爆料&討論時間(12) http://hkgalden.com/view/143214
又到爆料&討論時間(13) http://hkgalden.com/view/147791
又到爆料&討論時間(14) http://hkgalden.com/view/150043
又到爆料&討論時間(15) http://hkgalden.com/view/151940
又到爆料&討論時間(16) http://hkgalden.com/view/153823

以下是世界各地的支持者


Subject: 侵略地球

大家睇得最多侵略地球的制作相信是電視劇集, 特別是日本制作的 TV 節目. 日本制作由卡通片到真人版的外星人侵略地球種類繁多, 每年制作幾齣不同類型的侵略地球劇集, 但睇得多都會發現大同小異. 相反電影級的大制作則要靠 Hollywood 了, 但就制作需時往往要兩至三年時間, 讓觀眾等到心癢癢.

由 60/70/80/90 後的香港人大多數都會在小孩子年代在電視睇過超人打外星人/外星怪獸, 到長大後在戲院繼續睇更逼真的大戰外星人; 大家有沒有發現其實由小到大各位已被灌輸有外星人這件事? 而且仲係地球被外星侵略. 從客觀的角度去分析長老們在 60 年代末至 70 年代初已經知道有外星人的存在, 而且更知道那些外星人打算進攻地球, 所以才在各位仍是小孩的時候便灌輸與外星人開戰的準備; 至於是什麼時候開戰? 由大家近呢幾年看的福真電影推算相信已為期不遠了.

補充, 到底是滅中共國先 or ww3 先 or 打外星人先? 比著係外星人點都會等到地球人自相殘殺到得番小過一半人口才出手搞侵略, 起碼勝算更加高和把己方的損傷減到最少.

Good 35Bad 2
24/06/14 7:36 PM
引用快速引用

本貼文共有 1001 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆
你話等中共死都有啲信心,真心學樓上話齋,見到外星人都係死硬,
仲諗住中共死左真係可以開始新生活,原來係走向滅亡既第一步[sosad]

神仙都扮睇唔到, 估計我地過到初一過唔到十五#bye#
等到打果時佢都過左要徵兵既年紀而且入左會唔關佢事, 我地small potato 就去做炮灰#kill2#

我不是扮睇唔到, 由中國滅亡到列強瓜分大陸相信點都要幾年時間, 之後到 ww3 又打二十幾年, 總共已過了約三十年了, 我應該之前已經死左好耐; 及後外星人出現侵略地球 or 天父耶穌回歸請救人類 我都應該唔係樹了, 我個人遍向相信天父和耶穌回歸.

Sorry 我用詞唔好, 應該係不便回應唔係扮睇唔到, 因為可能有d 係機密唔講得 #adore#
WW3要打成廿年咁耐? 之前兩次都係幾年就打完啦wor. 如果WW3打成廿年咁耐到時應該人同生產力都消耗得七七八八, 我估唔駛外星人埋單人類都會慢慢滅亡:-(

WW3呢廿年,我等會係有接近較正常忌生活(照樣返工、讀書),定係要苟且偷生?:-(

估計會係區域戰爭, 打下停下咁 :-(
#12625/06/14 10:11 AM
引用快速引用
你話等中共死都有啲信心,真心學樓上話齋,見到外星人都係死硬,
仲諗住中共死左真係可以開始新生活,原來係走向滅亡既第一步[sosad]

神仙都扮睇唔到, 估計我地過到初一過唔到十五#bye#
等到打果時佢都過左要徵兵既年紀而且入左會唔關佢事, 我地small potato 就去做炮灰#kill2#

我不是扮睇唔到, 由中國滅亡到列強瓜分大陸相信點都要幾年時間, 之後到 ww3 又打二十幾年, 總共已過了約三十年了, 我應該之前已經死左好耐; 及後外星人出現侵略地球 or 天父耶穌回歸請救人類 我都應該唔係樹了, 我個人遍向相信天父和耶穌回歸.

Sorry 我用詞唔好, 應該係不便回應唔係扮睇唔到, 因為可能有d 係機密唔講得 #adore#
WW3要打成廿年咁耐? 之前兩次都係幾年就打完啦wor. 如果WW3打成廿年咁耐到時應該人同生產力都消耗得七七八八, 我估唔駛外星人埋單人類都會慢慢滅亡:-(

WW3呢廿年,我等會係有接近較正常忌生活(照樣返工、讀書),定係要苟且偷生?:-(

估計會係區域戰爭, 打下停下咁 :-(

施惠國
#12725/06/14 10:17 AM
引用快速引用
其實我唔係好明ww3

美軍應該大晒
仲打乜q

都唔係同地球人打。


有道理 [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


中東佬呀
舊文有講
#12825/06/14 10:46 AM
引用快速引用
[魔笛]摩根大通:大陸未來6-8周樓市將加速惡化
http://hkgalden.com/view/156192

彭博:北京逼死香港益了獅城
http://hkgalden.com/view/156257

我感覺到.....係咪同計劃一樣開始發功......?

似乎係

睇嚟班馬仔同茶黨單嘢無拖慢到進度,真係喜出望外#hoho#

#12925/06/14 10:56 AM
引用快速引用
[魔笛]摩根大通:大陸未來6-8周樓市將加速惡化
http://hkgalden.com/view/156192

彭博:北京逼死香港益了獅城
http://hkgalden.com/view/156257

我感覺到.....係咪同計劃一樣開始發功......?

似乎係

睇嚟班馬仔同茶黨單嘢無拖慢到進度,真係喜出望外#hoho#

咪又係同一個財主....
#13025/06/14 10:58 AM
引用快速引用
請問X基因嘅問題,問唔問得怕唔怕間諜睇到?

問得.

好,咁我用我有限理解去問喇

ww3如無意外應該會用到帶有x基因的士兵,對手係咩人我哋未知啦暫時
﹙知都唔會講[sosad]

咁以已知進度,係會ww3先定係,x基因可以民用化先?
同埋進化之後有無其他意外能力發現咗?
#13125/06/14 11:11 AM
引用快速引用
LM first#adore#

睇唔睇到外星人打到黎我冇期望#cn#
只望睇到有善良version外星人公開黎地球[sosad]
#13225/06/14 11:11 AM
引用快速引用
想請問大家有冇印象年半至三年前新聞或報紙講過,加拿大(唔記得咩部門或高官)話2014-2017會有外星人正式高調見面。
(我真係有印象依單嘢,但上網摷唔返,而且自己覺得加拿大知好撚好撚多嘢):)
#13325/06/14 11:12 AM
引用快速引用
其實我唔係好明ww3

美軍應該大晒
仲打乜q

都唔係同地球人打。


有道理 [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


中東佬呀
舊文有講

可能我睇漏,自:o)
#13425/06/14 11:12 AM
引用快速引用
神仙點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?


Z_Z Z_Z 你睇得明孫子兵法/ 戰爭論之後就唔會問尐咁撚 on9 既野

點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?
點解共產黨唔選擇早些入侵,二戰前國民黨的科技未發達,入侵不是更容易嗎?
#cn# #cn# #cn#
#13525/06/14 11:14 AM
引用快速引用
想請問大家有冇印象年半至三年前新聞或報紙講過,加拿大(唔記得咩部門或高官)話2014-2017會有外星人正式高調見面。
(我真係有印象依單嘢,但上網摷唔返,而且自己覺得加拿大知好撚好撚多嘢):)

呢條片? ???


https://youtube.com/watch?v=UalVcgbNAdQ


唔知post1,定2有講過? ???
#13625/06/14 11:15 AM
引用快速引用
神仙點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?


Z_Z Z_Z 你睇得明孫子兵法/ 戰爭論之後就唔會問尐咁撚 on9 既野

點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?
點解共產黨唔選擇早些入侵,二戰前國民黨的科技未發達,入侵不是更容易嗎?
#cn# #cn# #cn#


唔同啦[banghead] 外星人(assume左)科技勁過我地多多聲,其實一戰二戰後打唔得咩???
共產黨就話未壯大姐
#13725/06/14 11:20 AM
引用快速引用
神仙點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?


Z_Z Z_Z 你睇得明孫子兵法/ 戰爭論之後就唔會問尐咁撚 on9 既野


原始時代,外星人見你咁落後,無威脅,自然覺得幾時收你皮都得;但見到你開始進化,進化到成為威脅時,自然會出手。

就好似你係街見到個蜂巢,你唔會對佢有乜感覺,但如果個蜂巢在你屋企窗口上面,你就會拆爛個蜂巢。
#13825/06/14 11:30 AM
引用快速引用
想請問大家有冇印象年半至三年前新聞或報紙講過,加拿大(唔記得咩部門或高官)話2014-2017會有外星人正式高調見面。
(我真係有印象依單嘢,但上網摷唔返,而且自己覺得加拿大知好撚好撚多嘢):)

呢條片? ???


https://youtube.com/watch?v=UalVcgbNAdQ


唔知post1,定2有講過? ???

唔係,係依條片再之前。這條片也没有post1-2。:)

#13925/06/14 11:35 AM
引用快速引用
神仙點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?


Z_Z Z_Z 你睇得明孫子兵法/ 戰爭論之後就唔會問尐咁撚 on9 既野

點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?
點解共產黨唔選擇早些入侵,二戰前國民黨的科技未發達,入侵不是更容易嗎?
#cn# #cn# #cn#


唔同啦[banghead] 外星人(assume左)科技勁過我地多多聲,其實一戰二戰後打唔得咩???
共產黨就話未壯大姐

純斷估,#cn# 凡開戰都要搵藉口,咁叫做出師有名。
二戰時期人類科技對佢哋嚟講根本不值一曬。講得難聽啲就係一個小朋友搵支水鎗嚟淝你,你作為一個成年人,有必要對個小朋友動之以武力嗎?
但到WW3時期人類科技可能都未有能力打贏,但地球人嘅兵器可能會污染宇宙,影響宇宙生態,咁就非出兵討伐地球人不可。
等如個小朋友今次唔小心執咗支真鎗嚟玩,唔到你唔出手去制止。
#14025/06/14 11:38 AM
引用快速引用
想請問大家有冇印象年半至三年前新聞或報紙講過,加拿大(唔記得咩部門或高官)話2014-2017會有外星人正式高調見面。
(我真係有印象依單嘢,但上網摷唔返,而且自己覺得加拿大知好撚好撚多嘢):)

呢條片? ???


https://youtube.com/watch?v=UalVcgbNAdQ


唔知post1,定2有講過? ???

唔係,係依條片再之前。這條片也没有post1-2。:)

當時係我post的,咁就唔記得第幾個post了......:o)
#14125/06/14 11:40 AM
引用快速引用
想請問大家有冇印象年半至三年前新聞或報紙講過,加拿大(唔記得咩部門或高官)話2014-2017會有外星人正式高調見面。
(我真係有印象依單嘢,但上網摷唔返,而且自己覺得加拿大知好撚好撚多嘢):)

呢條片? ???


https://youtube.com/watch?v=UalVcgbNAdQ


唔知post1,定2有講過? ???

唔係,係依條片再之前。這條片也没有post1-2。:)

當時係我post的,咁就唔記得第幾個post了......:o)

冇嘢,不用膠巴打:)
#14225/06/14 11:48 AM
引用快速引用
http://thehousenews.com/politics/美國眾議院通過-劉曉波路-建議/

《華盛頓郵報》說,美國眾議院常設撥款委員會在週二通過批准2015年的預算修正案,指示國務卿克里將華盛頓中國大使館外的道路改名為「劉曉波廣場」(Liu Xiaobo Plaza)。

提出建議的共和黨維珍尼亞州眾議員Frank Wolf表示,根據美國郵政編碼,中國大使館的地址將更改為「劉曉波廣場1號」,所有寄往中國大使館的郵件都將寫上,被中國政府監禁的諾貝爾和平獎得獎者劉曉波的名字。

Wolf曾經跟其他議員向華盛頓政府提出改名建議,但他們發現道路的命名權屬於聯邦政府,所以向眾議院提出議案。華盛頓特區議會主席Phil Mendelson早前指,建議即使是「象徵性的舉動,也能促進世界人權的發展」,又指做法「將發出明確和強大的信息」,指明美國將堅決維護世界人權。

中國大使館發言人回覆說,相信美國人不會喜歡一條街道以一名罪犯來命名。

80年代,美國也曾將華盛頓的蘇聯大使館門前街道,以蘇聯人權領袖Andrei Sakharov命名。



係咪真 ga?
不過睇完之後,幻想到中共外交部d柒頭嘅反應,立即笑左出黎
#14325/06/14 11:52 AM
引用快速引用
http://thehousenews.com/politics/美國眾議院通過-劉曉波路-建議/

《華盛頓郵報》說,美國眾議院常設撥款委員會在週二通過批准2015年的預算修正案,指示國務卿克里將華盛頓中國大使館外的道路改名為「劉曉波廣場」(Liu Xiaobo Plaza)。

提出建議的共和黨維珍尼亞州眾議員Frank Wolf表示,根據美國郵政編碼,中國大使館的地址將更改為「劉曉波廣場1號」,所有寄往中國大使館的郵件都將寫上,被中國政府監禁的諾貝爾和平獎得獎者劉曉波的名字。

Wolf曾經跟其他議員向華盛頓政府提出改名建議,但他們發現道路的命名權屬於聯邦政府,所以向眾議院提出議案。華盛頓特區議會主席Phil Mendelson早前指,建議即使是「象徵性的舉動,也能促進世界人權的發展」,又指做法「將發出明確和強大的信息」,指明美國將堅決維護世界人權。

中國大使館發言人回覆說,相信美國人不會喜歡一條街道以一名罪犯來命名。

80年代,美國也曾將華盛頓的蘇聯大使館門前街道,以蘇聯人權領袖Andrei Sakharov命名。



係咪真 ga?
不過睇完之後,幻想到中共外交部d柒頭嘅反應,立即笑左出黎

[369] [369] [369] [369] [369]
#14425/06/14 12:04 PM
引用快速引用
神仙點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?


Z_Z Z_Z 你睇得明孫子兵法/ 戰爭論之後就唔會問尐咁撚 on9 既野


原始時代,外星人見你咁落後,無威脅,自然覺得幾時收你皮都得;但見到你開始進化,進化到成為威脅時,自然會出手。

就好似你係街見到個蜂巢,你唔會對佢有乜感覺,但如果個蜂巢在你屋企窗口上面,你就會拆爛個蜂巢。



最大獲係未full control到核子就胡亂同核彈,搞到時空扭曲,梗係過尼停你啦
#14525/06/14 12:06 PM
引用快速引用
http://thehousenews.com/politics/美國眾議院通過-劉曉波路-建議/

《華盛頓郵報》說,美國眾議院常設撥款委員會在週二通過批准2015年的預算修正案,指示國務卿克里將華盛頓中國大使館外的道路改名為「劉曉波廣場」(Liu Xiaobo Plaza)。

提出建議的共和黨維珍尼亞州眾議員Frank Wolf表示,根據美國郵政編碼,中國大使館的地址將更改為「劉曉波廣場1號」,所有寄往中國大使館的郵件都將寫上,被中國政府監禁的諾貝爾和平獎得獎者劉曉波的名字。

Wolf曾經跟其他議員向華盛頓政府提出改名建議,但他們發現道路的命名權屬於聯邦政府,所以向眾議院提出議案。華盛頓特區議會主席Phil Mendelson早前指,建議即使是「象徵性的舉動,也能促進世界人權的發展」,又指做法「將發出明確和強大的信息」,指明美國將堅決維護世界人權。

中國大使館發言人回覆說,相信美國人不會喜歡一條街道以一名罪犯來命名。

80年代,美國也曾將華盛頓的蘇聯大使館門前街道,以蘇聯人權領袖Andrei Sakharov命名。



係咪真 ga?
不過睇完之後,幻想到中共外交部d柒頭嘅反應,立即笑左出黎

[369] [369] [369] [369] [369]



擺明串支那豚啦
#14625/06/14 12:08 PM
引用快速引用
希拉莉:台灣太依賴中國 會變得脆弱

2014-06-25 00:11:00


美國前國務卿希拉莉近日接受台灣《商業週刊》專訪表示,台灣與中國之間的關係正面臨轉捩點,她特別提出警告,若台灣依賴中國太深「會讓你們變得脆弱(vulnerable)」。

極可能出馬選2016年美國總統的希拉莉說,台灣必須決定要對中國開放到何種程度,否則將失去經濟獨立,而「失去經濟獨立將影響你們的政治獨立自主性」。希拉莉表示,台灣要在與中國的合作中取得平衡,「這對你們會越來越難,因為來自中國的要求會越來越多」。

她說:「每當你們作決定時,無論是貿易協議或是飛航協議,都得審慎檢視其預期結果,以及是否會有我們所謂『始料未及』的後果(unintended consequence)」。

希拉莉並舉烏克蘭經濟依賴俄羅斯,因而影響政治自主性的例子來提醒台灣,「現在你們得決定對經濟對中國的依賴程度,學到處理這段關係的能力,找出『到此為止,不能越界』的底線。」希拉莉還指,美國將台灣放在優先順位,美方的「一中政策」是希望兩岸能和平相處,但美國「不希望看到台灣的獨立自主性被威脅或破壞」。

http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=52623973&category_guid=10793096&category=instant&issue=20140625

#good# #good# #good# 希拉莉 #good# #good# #good#
#14725/06/14 12:10 PM
引用快速引用
留名
#14825/06/14 12:42 PM
引用快速引用
希拉莉:台灣太依賴中國 會變得脆弱

2014-06-25 00:11:00


美國前國務卿希拉莉近日接受台灣《商業週刊》專訪表示,台灣與中國之間的關係正面臨轉捩點,她特別提出警告,若台灣依賴中國太深「會讓你們變得脆弱(vulnerable)」。

極可能出馬選2016年美國總統的希拉莉說,台灣必須決定要對中國開放到何種程度,否則將失去經濟獨立,而「失去經濟獨立將影響你們的政治獨立自主性」。希拉莉表示,台灣要在與中國的合作中取得平衡,「這對你們會越來越難,因為來自中國的要求會越來越多」。

她說:「每當你們作決定時,無論是貿易協議或是飛航協議,都得審慎檢視其預期結果,以及是否會有我們所謂『始料未及』的後果(unintended consequence)」。

希拉莉並舉烏克蘭經濟依賴俄羅斯,因而影響政治自主性的例子來提醒台灣,「現在你們得決定對經濟對中國的依賴程度,學到處理這段關係的能力,找出『到此為止,不能越界』的底線。」希拉莉還指,美國將台灣放在優先順位,美方的「一中政策」是希望兩岸能和平相處,但美國「不希望看到台灣的獨立自主性被威脅或破壞」。

http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=52623973&category_guid=10793096&category=instant&issue=20140625

#good# #good# #good# 希拉莉 #good# #good# #good#

希拉莉講嘅嘢逾黎逾有總統味

如果佢上臺、世界警察會重新勃起

#14925/06/14 12:44 PM
引用快速引用
神仙點解D外星人唔選擇早些入侵,那時候人類的的科技未發達,入侵不是更容易嗎?

我懷疑過去的人類沒有我們這一代咁醜惡, 還記得過去的人類是會幫外星人打仗和開採礦物, 現代的人類相對無以前的人類咁聽話, 所以我認為不止是侵略地球咁簡單, 一係打到地球人聽聽話話 or still 唔聽話就消滅地球人.
#15025/06/14 12:45 PM
引用快速引用
秒後自動載入第 7
上一頁下一頁
發表
請先登入以發表回覆