玩具臺
發表文章發起投票
上一頁下一頁
又到爆料&討論時間(24)
多謝大家繼續支持 #hoho# #hoho# #hoho#

過去網友們很多問題都已經記錄在以下的舊 post 裡, 特別是有關軍工電腦/共濟會/梁賊的過去/滅共/儲糧/cash is king/開松果體/冥想/NWO/BNO/大小 Picture/香港大 Picture 和 美元 都可以在過去的 post 裡找到, 各位新來的巴打可以慢慢邊飲咖啡/朱古力邊閱讀.

如果有記者朋友 or 巴打想借用過去及這裡的內容請註明出處, 謝謝.

之前的二十三個 post
又到爆料時間 http://hkgalden.com/view/45006
又到爆料&討論時間(2) http://hkgalden.com/view/87992
又到爆料&討論時間(3) http://hkgalden.com/view/106236
又到爆料&討論時間(4) http://hkgalden.com/view/115832
又到爆料&討論時間(5) http://hkgalden.com/view/119922
又到爆料&討論時間(6) http://hkgalden.com/view/124065
又到爆料&討論時間(7) http://hkgalden.com/view/126982
又到爆料&討論時間(8) http://hkgalden.com/view/128530
又到爆料&討論時間(9) http://hkgalden.com/view/131304
又到爆料&討論時間(10) http://hkgalden.com/view/136124
又到爆料&討論時間(11) http://hkgalden.com/view/139132
又到爆料&討論時間(12) http://hkgalden.com/view/143214
又到爆料&討論時間(13) http://hkgalden.com/view/147791
又到爆料&討論時間(14) http://hkgalden.com/view/150043
又到爆料&討論時間(15) http://hkgalden.com/view/151940
又到爆料&討論時間(16) http://hkgalden.com/view/153823
又到爆料&討論時間(17) http://hkgalden.com/view/156190
又到爆料&討論時間(18) http://hkgalden.com/view/158128
又到爆料&討論時間(19) http://hkgalden.com/view/159839
又到爆料&討論時間(20) http://hkgalden.com/view/161487
又到爆料&討論時間(21) http://hkgalden.com/view/162951
又到爆料&討論時間(22) http://hkgalden.com/view/164947
又到爆料&討論時間(23) http://hkgalden.com/view/166488

以下是世界各地的支持者





注意:
a. 所有與我爆料內容無關的文章請開新 post 自行討論;另外也請勿 post 任何5毛的文章,我會視為5毛而封鎖有關網友的。
b. 如果網友的問題與我爆料內容無關的 or 涉及我家人/我個人私隱/想起我底的,我一律不答。
c. 由於我爆料的重點不是傳教為免網友唔會,請不要問我有關基督宗教的睇法 or 解釋聖經內的章節,網友可以自行開新 post 討論。
如果有網友因為以上幾點而不能得到我的答案謹止至歉。


請大家繼續討論住先 #hoho#

Good 58Bad 1
26/07/14 12:45 AM
引用快速引用

本貼文共有 1001 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆







#25126/07/14 11:35 PM
引用快速引用









#25226/07/14 11:39 PM
引用快速引用
http://www.rfa.org/cantonese/news/church-07252014092323.html/story_main?encoding=traditional
中國先派人拆 [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

只有敵基督才會做呢 d 事

真係人神共憤 #fire#

唔係耶教徒都嬲

#fire#


我放長雙眼睇習總你仆街!
#25326/07/14 11:43 PM
引用快速引用

聖經有講 就算只有一個預言無中都已經係假先知

先知係只會講上主叫佢講嘅嘢. (好多時知咗都唔會講, 因為無叫佢講) 所以預言係一定應驗咖

我相信朱瑟教授又有真係有部份準確!他是在發夢時被先知投射在他夢中 ,但唔中又有不少,難以解釋#hehe#


其實可能你冇睇過一個日本節目全集是訪問他,在他睡覺時安了攝影機,影住佢瞓瞓下突然起身寫預言信,係訪問中話佢唔可以控制夢,所以我覺得是先知給他的 [sosad]

馬騮戲咩. 先知係工具, 主要工能唔係forecast weather
#25426/07/14 11:45 PM
引用快速引用











#25526/07/14 11:46 PM
引用快速引用

聖經有講 就算只有一個預言無中都已經係假先知

先知係只會講上主叫佢講嘅嘢. (好多時知咗都唔會講, 因為無叫佢講) 所以預言係一定應驗咖

我相信朱瑟教授又有真係有部份準確!他是在發夢時被先知投射在他夢中 ,但唔中又有不少,難以解釋#hehe#


其實可能你冇睇過一個日本節目全集是訪問他,在他睡覺時安了攝影機,影住佢瞓瞓下突然起身寫預言信,係訪問中話佢唔可以控制夢,所以我覺得是先知給他的 [sosad]

馬騮戲咩. 先知係工具, 主要工能唔係forecast weather

我認為神會親自給預言
並唔需要先知附體
#25626/07/14 11:47 PM
引用快速引用
http://hkgalden.com/view/168951/page/2
[sosad]

神仙點睇

我在 mj13 已經講左

意思係,假先知?


神仙 我有d好奇 其實點解有人會估到呢d事既發生?通過咩途俓??_? 好似上面Facebook 既例子(不過我唔知係咪可以係Facebook 做手腳 改左自己寫過既野/將日子調轉)
如果係咁 到時點分 真先知 假先知? ?_?
唔該晒#adore# #adore#

聖經有講 就算只有一個預言無中都已經係假先知

先知係只會講上主叫佢講嘅嘢. (好多時知咗都唔會講, 因為無叫佢講) 所以預言係一定應驗咖

我相信朱瑟教授又有真係有部份準確!他是在發夢時被先知投射在他夢中 ,但唔中又有不少,難以解釋#hehe#


其實可能你冇睇過一個日本節目全集是訪問他,在他睡覺時安了攝影機,影住佢瞓瞓下突然起身寫預言信,係訪問中話佢唔可以控制夢,所以我覺得是先知給他的 [sosad]

其實魔鬼都有能力行奇事
更何況中唔曬 所以我對於佢有保留



#25726/07/14 11:48 PM
引用快速引用

聖經有講 就算只有一個預言無中都已經係假先知

先知係只會講上主叫佢講嘅嘢. (好多時知咗都唔會講, 因為無叫佢講) 所以預言係一定應驗咖

我相信朱瑟教授又有真係有部份準確!他是在發夢時被先知投射在他夢中 ,但唔中又有不少,難以解釋#hehe#


其實可能你冇睇過一個日本節目全集是訪問他,在他睡覺時安了攝影機,影住佢瞓瞓下突然起身寫預言信,係訪問中話佢唔可以控制夢,所以我覺得是先知給他的 [sosad]

馬騮戲咩. 先知係工具, 主要工能唔係forecast weather

我認為神會親自給預言
並唔需要先知附體


未必需要附體架,向佢腦內投射便可 [sosad]
#25826/07/14 11:53 PM
引用快速引用

聖經有講 就算只有一個預言無中都已經係假先知

先知係只會講上主叫佢講嘅嘢. (好多時知咗都唔會講, 因為無叫佢講) 所以預言係一定應驗咖

我相信朱瑟教授又有真係有部份準確!他是在發夢時被先知投射在他夢中 ,但唔中又有不少,難以解釋#hehe#


其實可能你冇睇過一個日本節目全集是訪問他,在他睡覺時安了攝影機,影住佢瞓瞓下突然起身寫預言信,係訪問中話佢唔可以控制夢,所以我覺得是先知給他的 [sosad]

馬騮戲咩. 先知係工具, 主要工能唔係forecast weather

我認為神會親自給預言
並唔需要先知附體

有少少唔同意 神會親自'給'預言我同意。但如果要話比某某人知 咁我覺得需要先知去做。:)Btw 我地講既好似同爆料無關。算啦[sosad]

#25926/07/14 11:55 PM
引用快速引用
請問如果有戰事發生
香港咩地方最為安全?#adore#
#26027/07/14 12:38 AM
引用快速引用
神仙,請問邊到有平既chemical買#yup#
#26127/07/14 12:43 AM
引用快速引用

聖經有講 就算只有一個預言無中都已經係假先知

先知係只會講上主叫佢講嘅嘢. (好多時知咗都唔會講, 因為無叫佢講) 所以預言係一定應驗咖

我相信朱瑟教授又有真係有部份準確!他是在發夢時被先知投射在他夢中 ,但唔中又有不少,難以解釋#hehe#


其實可能你冇睇過一個日本節目全集是訪問他,在他睡覺時安了攝影機,影住佢瞓瞓下突然起身寫預言信,係訪問中話佢唔可以控制夢,所以我覺得是先知給他的 [sosad]

馬騮戲咩. 先知係工具, 主要工能唔係forecast weather

我認為神會親自給預言
並唔需要先知附體

有少少唔同意 神會親自'給'預言我同意。但如果要話比某某人知 咁我覺得需要先知去做。:)Btw 我地講既好似同爆料無關。算啦[sosad]

有個節目講得好岩,如果係一件大家就一早post張信出黎
如果係改變左命運咪由佢改變
呢家條友係事後孔明,我唔相信佢
#26227/07/14 12:52 AM
引用快速引用
請問如果有戰事發生
香港咩地方最為安全?#adore#

話左俾你聽,由安全變唔安全
#26327/07/14 12:54 AM
引用快速引用
請問如果有戰事發生
香港咩地方最為安全?#adore#

話左俾你聽,由安全變唔安全


如果真係打扙,應該無地方完全安全
唔出飛彈嘅話,我估留响屋企會好啲嘅
#26427/07/14 1:01 AM
引用快速引用
請問如果有戰事發生
香港咩地方最為安全?#adore#

話左俾你聽,由安全變唔安全


如果真係打扙,應該無地方完全安全
唔出飛彈嘅話,我估留响屋企會好啲嘅

唔知點解我有感覺,香港會變戰場[banghead] [banghead]
#26527/07/14 1:03 AM
引用快速引用
請問如果有戰事發生
香港咩地方最為安全?#adore#

話左俾你聽,由安全變唔安全


如果真係打扙,應該無地方完全安全
唔出飛彈嘅話,我估留响屋企會好啲嘅

唔知點解我有感覺,香港會變戰場[banghead] [banghead]



#26627/07/14 1:25 AM
引用快速引用
比較擔心八月佔領行動
#26727/07/14 2:16 AM
引用快速引用



我覺得係美國佬唔想香港獨立

呢 part 我遲下有補充。:)

有關香港獨立的事情, 早幾日我趁幾位老朋友在香港的時候討論過呢個問題, 在會社的立場是沒有反對香港獨立的, 如果香港真的能夠獨立對美共沒有什麼損失但多了一個不確定性. 另外在過去美共一直保護著中華民國免皮赤化, 在民國從返大陸後民國是需要很多資金來重建的, 而香港的儲備剛好可以用來幫手重建中華民國從而減輕美共對民國的經濟援助, 在美共和民國的立場是好事.

老朋友們也同我講現在香港人遊行示威是為了有 "真普選" 和 "真正的民主選舉", 今天的中華民國正正就是這個民主選舉模式, 理應被香港人接受的, 那為什麼香港要獨立呢?

以上是老朋友們作為旁觀者對香港民主進程的睇法; 就我個人的立場在之前的 post 已經講過.


其實國民黨現屆政府只係統治二千幾萬人口,但相對日本/韓國政府,都係麻麻地 (咁當然好過中共同東南亞d政府好多好多啦)

個人幻想:既然英國政府已經開始調查中英聯合聲明
最好過幾年後宣佈中共無能力理行中英聯合聲明,收回香港
港督、立法局照比香港人一人一票選出黎
不過委任布政司、民政司、智囊、行政局 etc etc 就委任英美精英 (有d華人都可以係英美精英,唔一定白人)
名義上係民主政府,英國領地,但又可以實質由英美國監管
應該係 win-win-win situation
當然到時香港一樣可以全力支援國民政府重建大陸,完全冇衝突
#26827/07/14 3:06 AM
引用快速引用



我覺得係美國佬唔想香港獨立

呢 part 我遲下有補充。:)

有關香港獨立的事情, 早幾日我趁幾位老朋友在香港的時候討論過呢個問題, 在會社的立場是沒有反對香港獨立的, 如果香港真的能夠獨立對美共沒有什麼損失但多了一個不確定性. 另外在過去美共一直保護著中華民國免皮赤化, 在民國從返大陸後民國是需要很多資金來重建的, 而香港的儲備剛好可以用來幫手重建中華民國從而減輕美共對民國的經濟援助, 在美共和民國的立場是好事.

老朋友們也同我講現在香港人遊行示威是為了有 "真普選" 和 "真正的民主選舉", 今天的中華民國正正就是這個民主選舉模式, 理應被香港人接受的, 那為什麼香港要獨立呢?

以上是老朋友們作為旁觀者對香港民主進程的睇法; 就我個人的立場在之前的 post 已經講過.


其實國民黨現屆政府只係統治二千幾萬人口,但相對日本/韓國政府,都係麻麻地 (咁當然好過中共同東南亞d政府好多好多啦)

個人幻想:既然英國政府已經開始調查中英聯合聲明
最好過幾年後宣佈中共無能力理行中英聯合聲明,收回香港
港督、立法局照比香港人一人一票選出黎
不過委任布政司、民政司、智囊、行政局 etc etc 就委任英美精英 (有d華人都可以係英美精英,唔一定白人)
名義上係民主政府,英國領地,但又可以實質由英美國監管
應該係 win-win-win situation
當然到時香港一樣可以全力支援國民政府重建大陸,完全冇衝突

重點係香港唔可以有第二次主權移交

#26927/07/14 3:10 AM
引用快速引用
神仙

我好攰 :-(


#27027/07/14 3:12 AM
引用快速引用
神仙

我好攰 :-(




#27127/07/14 3:13 AM
引用快速引用



我覺得係美國佬唔想香港獨立

呢 part 我遲下有補充。:)

有關香港獨立的事情, 早幾日我趁幾位老朋友在香港的時候討論過呢個問題, 在會社的立場是沒有反對香港獨立的, 如果香港真的能夠獨立對美共沒有什麼損失但多了一個不確定性. 另外在過去美共一直保護著中華民國免皮赤化, 在民國從返大陸後民國是需要很多資金來重建的, 而香港的儲備剛好可以用來幫手重建中華民國從而減輕美共對民國的經濟援助, 在美共和民國的立場是好事.

老朋友們也同我講現在香港人遊行示威是為了有 "真普選" 和 "真正的民主選舉", 今天的中華民國正正就是這個民主選舉模式, 理應被香港人接受的, 那為什麼香港要獨立呢?

以上是老朋友們作為旁觀者對香港民主進程的睇法; 就我個人的立場在之前的 post 已經講過.


其實國民黨現屆政府只係統治二千幾萬人口,但相對日本/韓國政府,都係麻麻地 (咁當然好過中共同東南亞d政府好多好多啦)

個人幻想:既然英國政府已經開始調查中英聯合聲明
最好過幾年後宣佈中共無能力理行中英聯合聲明,收回香港
港督、立法局照比香港人一人一票選出黎
不過委任布政司、民政司、智囊、行政局 etc etc 就委任英美精英 (有d華人都可以係英美精英,唔一定白人)
名義上係民主政府,英國領地,但又可以實質由英美國監管
應該係 win-win-win situation
當然到時香港一樣可以全力支援國民政府重建大陸,完全冇衝突

重點係香港唔可以有第二次主權移交


但係「回歸」國民政府咁咪又係移交一次
#27227/07/14 3:16 AM
引用快速引用



我覺得係美國佬唔想香港獨立

呢 part 我遲下有補充。:)

有關香港獨立的事情, 早幾日我趁幾位老朋友在香港的時候討論過呢個問題, 在會社的立場是沒有反對香港獨立的, 如果香港真的能夠獨立對美共沒有什麼損失但多了一個不確定性. 另外在過去美共一直保護著中華民國免皮赤化, 在民國從返大陸後民國是需要很多資金來重建的, 而香港的儲備剛好可以用來幫手重建中華民國從而減輕美共對民國的經濟援助, 在美共和民國的立場是好事.

老朋友們也同我講現在香港人遊行示威是為了有 "真普選" 和 "真正的民主選舉", 今天的中華民國正正就是這個民主選舉模式, 理應被香港人接受的, 那為什麼香港要獨立呢?

以上是老朋友們作為旁觀者對香港民主進程的睇法; 就我個人的立場在之前的 post 已經講過.


其實國民黨現屆政府只係統治二千幾萬人口,但相對日本/韓國政府,都係麻麻地 (咁當然好過中共同東南亞d政府好多好多啦)

個人幻想:既然英國政府已經開始調查中英聯合聲明
最好過幾年後宣佈中共無能力理行中英聯合聲明,收回香港
港督、立法局照比香港人一人一票選出黎
不過委任布政司、民政司、智囊、行政局 etc etc 就委任英美精英 (有d華人都可以係英美精英,唔一定白人)
名義上係民主政府,英國領地,但又可以實質由英美國監管
應該係 win-win-win situation
當然到時香港一樣可以全力支援國民政府重建大陸,完全冇衝突

重點係香港唔可以有第二次主權移交


其實咁安排咪差唔多係九七前既香港囉:~( :~(
#27327/07/14 3:16 AM
引用快速引用
#hoho#
#27427/07/14 3:50 AM
引用快速引用
神仙

我好攰 :-(






朋友,各巴絲打#bye#
我哋目前須無實質軍力抗衡,但敵人喺不義之屍,仲有喺度做埋啲內外四方樹敵舉動,始終會有突破點俾人攻入,近睇各方面資料呢日相信亦為時不遠
其實我同好多人一樣都忍都爆咁嚌,不過喺敵强我寡時刻,大家都喺要忍耐下,特别大家身為一般普通小市民,喺時不與我也就要暫避其鋒,呢招並非投降,喺保留實力
#27527/07/14 7:03 AM
引用快速引用
秒後自動載入第 12
上一頁下一頁
發表
請先登入以發表回覆