玩具臺
發表文章發起投票
上一頁下一頁
又到爆料&討論時間(38)
多謝大家繼續支持 #hoho# #hoho# #hoho#

過去網友們很多問題都已經記錄在以下的舊 post 裡, 特別是有關軍工電腦/共濟會/梁賊的過去/滅共/儲糧/cash is king/開松果體/冥想/NWO/BNO/大小 Picture/香港大 Picture 和 美元 都可以在過去的 post 裡找到, 各位新來的巴打可以慢慢邊飲咖啡/朱古力邊閱讀 (爬文), 之後才參與討論以免問題不段重複影響大家討論的氣氛, 謝謝.

如果有記者朋友 or 巴打想借用過去及這裡的內容煩請註明出處, 謝謝.

之前的 37 個 post
又到爆料時間 http://hkgalden.com/view/45006
又到爆料&討論時間(2) http://hkgalden.com/view/87992
又到爆料&討論時間(3) http://hkgalden.com/view/106236
又到爆料&討論時間(4) http://hkgalden.com/view/115832
又到爆料&討論時間(5) http://hkgalden.com/view/119922
又到爆料&討論時間(6) http://hkgalden.com/view/124065
又到爆料&討論時間(7) http://hkgalden.com/view/126982
又到爆料&討論時間(8) http://hkgalden.com/view/128530
又到爆料&討論時間(9) http://hkgalden.com/view/131304
又到爆料&討論時間(10) http://hkgalden.com/view/136124
又到爆料&討論時間(11) http://hkgalden.com/view/139132
又到爆料&討論時間(12) http://hkgalden.com/view/143214
又到爆料&討論時間(13) http://hkgalden.com/view/147791
又到爆料&討論時間(14) http://hkgalden.com/view/150043
又到爆料&討論時間(15) http://hkgalden.com/view/151940
又到爆料&討論時間(16) http://hkgalden.com/view/153823
又到爆料&討論時間(17) http://hkgalden.com/view/156190
又到爆料&討論時間(18) http://hkgalden.com/view/158128
又到爆料&討論時間(19) http://hkgalden.com/view/159839
又到爆料&討論時間(20) http://hkgalden.com/view/161487
又到爆料&討論時間(21) http://hkgalden.com/view/162951
又到爆料&討論時間(22) http://hkgalden.com/view/164947
又到爆料&討論時間(23) http://hkgalden.com/view/166488
又到爆料&討論時間(24) http://hkgalden.com/view/168753
又到爆料&討論時間(25) http://hkgalden.com/view/170639
又到爆料&討論時間(26) http://hkgalden.com/view/172760
又到爆料&討論時間(27) http://hkgalden.com/view/175873
又到爆料&討論時間(28) http://hkgalden.com/view/178188
又到爆料&討論時間(29) http://hkgalden.com/view/179998
又到爆料&討論時間(30) http://hkgalden.com/view/181368
又到爆料&討論時間(31) http://hkgalden.com/view/182527
又到爆料&討論時間(32) http://hkgalden.com/view/183694
又到爆料&討論時間(33) http://hkgalden.com/view/184366
又到爆料&討論時間(34) http://hkgalden.com/view/186302
又到爆料&討論時間(35) http://hkgalden.com/view/187795
又到爆料&討論時間(36) http://hkgalden.com/view/189381
未到爆料&討論時間(37) http://hkgalden.com/view/191806 << 這個 post 是 "神槍手" 巴打開的, 主要關於學運和佔中
又到爆料&討論時間(37) http://hkgalden.com/view/191803 << 這個 post 是 "larrylo" 巴打開的, 也是關於學運和佔中

以下是世界各地的支持者



有一點我要強調, 英國是責任上要幫 bno 香港人, 但美國是沒有責任幫香港人的, 如果任何香港人諗住不用付出就有美國為香港人打生打死, 呢 d 香港人不救也吧! 自己家園都唔主動保護仲要指意一個完全無任何責任的美國去打救, 真係連共匪都睇呢 d 人唔起呀.

會社要消滅共匪可以話係天職, 但消滅共匪唔一定要救香港人, 這是道理. 美國就是睇到很多香港人都不自愛只望著美國打救 (當中仲有唔少是主動出賣香港), 所以遲遲都唔肯主動派兵保護香港雖然香港有幾千億美元的儲備 (儲備放在那裡我 "唔講得").


注意:
a. 所有與我爆料內容無關的文章請開新 post 自行討論;另外也請勿 post 任何5毛的文章,我會視為5毛而封鎖有關網友的。
b. 如果網友的問題與我爆料內容無關的 or 涉及我家人/我個人私隱/想起我底的,我一律不答。
c. 由於我爆料的重點不是傳教為免網友唔會,請不要問我有關基督宗教的睇法 or 解釋聖經內的章節,網友可以自行開新 post 討論。
d. 為了不讓共匪有所準備我是不會透露任何 action 的日期和有關策略/戰略,請網友們不要再問。
如果有網友因為以上幾點而不能得到我的答案謹止至歉。


請大家繼續討論住先 #hoho#

Good 87Bad 8
29/09/14 9:14 PM
引用快速引用

本貼文共有 1001 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆
警務處助理處長(行動)張德強:正常人你去一個現場,你會唔會帶晒保鮮紙喺個面度?戴呢啲裝備,我有理由相信你想衝擊。

在警察記者會的尾聲,張德強被問到為什麼要向手無寸鐵的市民施放催淚彈時,張德強便用了上述的說法,試圖合理化警方昨天使用催淚彈及胡椒噴霧的決定。

先不論是否警方先使用胡椒噴霧,才有示威者做足全副防護裝備;一位記者的後續追問,也許最為點題:「警方是否覺得保鮮紙與面具,威脅他們的人身安全?」

(Now新聞台截圖)





#yup# 超市賣軍火?

睇開now新聞,記者叫佢地做究察,其實我有無聽錯
#30130/09/14 12:36 PM
引用快速引用
警務處助理處長(行動)張德強:正常人你去一個現場,你會唔會帶晒保鮮紙喺個面度?戴呢啲裝備,我有理由相信你想衝擊。

在警察記者會的尾聲,張德強被問到為什麼要向手無寸鐵的市民施放催淚彈時,張德強便用了上述的說法,試圖合理化警方昨天使用催淚彈及胡椒噴霧的決定。

先不論是否警方先使用胡椒噴霧,才有示威者做足全副防護裝備;一位記者的後續追問,也許最為點題:「警方是否覺得保鮮紙與面具,威脅他們的人身安全?」

(Now新聞台截圖)





#yup# 超市賣軍火?

睇開now新聞,記者叫佢地做究察,其實我有無聽錯



一個正常嘅警察你去一個現場 會唔會帶晒全副武裝, 一單案件call 晒全香港警察一齊去一個地方
因此我有理由相信警方一開始就想用武力震壓
#30230/09/14 12:40 PM
引用快速引用
我之前睇唔好三子攪既佔中有什麼起色

但多謝禿鷹,將佔中昇華至完美#love# #love# #love#

呢架個運動完全唔關三傻事,完全唔見人
佢地好似果d咩跑步比賽既起步禮,足球比賽既開球禮嘉賓咁純粹出黎宣布開始
#30330/09/14 12:40 PM
引用快速引用
我之前睇唔好三子攪既佔中有什麼起色

但多謝禿鷹,將佔中昇華至完美#love# #love# #love#

呢架個運動完全唔關三傻事,完全唔見人
佢地好似果d咩跑步比賽既起步禮,足球比賽既開球禮嘉賓咁純粹出黎宣布開始

個運動完左應該又會出返黎做頒獎嘉賓架喇
#30430/09/14 12:41 PM
引用快速引用
身邊朋友開始反思搞得太大。
狼英下台之後又點,係咪下左就大家想要?係咪就收科和平散去?

起身之後點, 食完飯之後點, 中左頭獎點, 做人唔好on9, 路係人行出黎, 以前冇路咪1步步探索出黎


#good# #good#

Sent from Android app by Gannet

#good#

雖則你講得好岩,但我唔認同。
根本好多人為出而出,唔記得左自己想要咩#cn#
探索?打機咩,佢落左台求奇頂條友上去就完左件事點算?都要部署佢落左台點算,到時個個都口啞啞,又做錯決定[banghead]

香港人嘅目標:
1:特首選舉: 香港公民一人一票普選產生(包括: 提名權,參選權,投票權,缺一不可)
2:立法會選舉: 取消功能組別,所有議席由地區直選普選產生
以上先係重點,689只係副作用,唔解決選舉問題換邊個都一樣! http://hkgalden.com/view/193300
#30530/09/14 12:46 PM
引用快速引用
#yup#

#30630/09/14 12:46 PM
引用快速引用
但CNN 搵三恥訪問 :o)
#30730/09/14 12:47 PM
引用快速引用
緊急通知,共匪行動組已有多人混入了中環/銅鑼灣/灣仔和 mk,大家不要跟別人衝,在安全情況下影相做記錄。


真係要小心#fire#
#30830/09/14 12:48 PM
引用快速引用
身邊朋友開始反思搞得太大。
狼英下台之後又點,係咪下左就大家想要?係咪就收科和平散去?

起身之後點, 食完飯之後點, 中左頭獎點, 做人唔好on9, 路係人行出黎, 以前冇路咪1步步探索出黎


#good# #good#

Sent from Android app by Gannet

#good#

雖則你講得好岩,但我唔認同。
根本好多人為出而出,唔記得左自己想要咩#cn#
探索?打機咩,佢落左台求奇頂條友上去就完左件事點算?都要部署佢落左台點算,到時個個都口啞啞,又做錯決定[banghead]

香港人嘅目標:
1:特首選舉: 香港公民一人一票普選產生(包括: 提名權,參選權,投票權,缺一不可)
2:立法會選舉: 取消功能組別,所有議席由地區直選普選產生
以上先係重點,689只係副作用,唔解決選舉問題換邊個都一樣! http://hkgalden.com/view/193300

多謝大家解釋#yup#
我再分享同解釋比我朋友知,大家加油#kill#

#30930/09/14 1:04 PM
引用快速引用
多謝神仙巴打#good#
#31030/09/14 1:05 PM
引用快速引用
我諗冇一個國家係真係會全國人都行出街,香港人既香港心先岩岩覺醒,時間係需要的
#31130/09/14 1:13 PM
引用快速引用
[quote]某巴打提供[yipes] [yipes]

各方戰士注意 警方正準備1.4危險品

俾我跟到啲公安去中環公眾碼頭上裝備
有防暴用具 之後見到有一桶桶1.4危險品
1.4係爆炸品 有機會係實彈 又可能係催淚彈 DG貨堂上過






好撚驚[shocking] [shocking] [/quote


[yipes] [yipes] [yipes] [shocking]

真係暴風雨中的平靜 [shocking]
#31230/09/14 1:16 PM
引用快速引用
#kill#


#hoho#
#31330/09/14 1:18 PM
引用快速引用


近日警方處理示威驅散行動,惹起公憤。

主持李慧玲在《壹錘定音》透露政界內部談及此事,均指「特首梁振英一定死唔肯下台,可能會搵個替死鬼」。

而圈內盛傳替死鬼大熱人選為警務處處長曾偉雄及保安局局長黎棟國。前者曾偉雄尚有多個月便退休,本身已有接班人;保安局副局長李家超比黎棟國「更熟手」,隨時做得更好,因此「梁振英隨時要斬都冇問題」。

慧玲補充梁振英自私,不會如董健華「會攬下屬」,找替死鬼符合他利益。
#31430/09/14 1:27 PM
引用快速引用
覺唔覺有古怪?



上面唔係香港人?

下面先係香港人?


好似你唔妥我, 我唔妥你

共軍扮 [shocking]
#31530/09/14 1:30 PM
引用快速引用
唐營大報傳出林鄭唔撈,五點記者會
神仙,689想搵替死鬼?
#31630/09/14 1:34 PM
引用快速引用
葉國謙表示,不覺得催淚彈是攻擊性的武器。

葉國謙今早在港台節目上表示,今天聽到梁家傑和劉慧卿有關佔中的訪問,「他們顯得很好興奮,我就好擔憂,因為佔領行動已對民生構成好大影響」。他重提,早前反佔中簽名運動,有多達150萬人簽署,社會撕裂對香港長遠發展有沉重影響。

他又說,不覺得催淚煙是攻擊性的武器,那只是警方令人群散開的工具,「我尊重警方的專業決定」,警方只是想令道路重新恢復暢通,「我覺得無可厚非,並非過分使用武力」。

對於有指當年世貿會議韓農示威只用了三十多枚催淚彈但今次卻用了87枚、警方使用武力不成比例,葉國謙不認為可拿這兩次事件作比較,首先是人數有別,今次示威者「有成萬人」,不是只有數十人、數百人;至於當年韓農手持竹支,今次示威者並沒有武器,葉國謙稱當年警方有出動水車。
#yup# #yup# #yup# 遲d7仔有得買,
#31730/09/14 1:35 PM
引用快速引用
唐營大報傳出林鄭唔撈,五點記者會
神仙,689想搵替死鬼?

i feel happy
#31830/09/14 1:35 PM
引用快速引用
唐營大報傳出林鄭唔撈,五點記者會
神仙,689想搵替死鬼?

i feel happy


咪好囉可以番英國一家團聚,開心快樂

#31930/09/14 1:40 PM
引用快速引用
唐營大報傳出林鄭唔撈,五點記者會
神仙,689想搵替死鬼?

i feel happy


Subject:雨傘革命有講
#32030/09/14 1:44 PM
引用快速引用
#32130/09/14 1:46 PM
引用快速引用
特首梁振英今早發言時表示;雖然傳媒未有報道,但有確實證據顯示不少緊急救援服務已受到影響。梁振英表示,有傷者病人不能一如以往,及時得到救援服務,不能第一時間趕到醫院,做成了大影響。因此,他呼籲佔中三子立即解散佔中運動。

然而,消防處救護員會主席陳仕祺表示,他手上「沒有確切的救援個案是受示威活動影響」。他說手機群組有人提過類似的事,但無法考究真偽。總幹事屈奇安則表示,雖然救護車繞路確實會增長部分地區的抵達時間。然而,他認同佔中人士對救護員表現合作,有需要進入集會現場救援時,都會讓出通道。

另一方面,管理醫務範疇的食物及衛生局局長高永文在接受訪問時,同樣指出只有無法考究真偽的消息,未有確實證據。另一方面,高永文亦未呼籲三子叫停佔中,只希望示威者繼續對救護車輛讓路,以及盡快空出緊急救護通道。示威者則表示,有緊急車輛到場必定讓路。
#32230/09/14 1:48 PM
引用快速引用
終於人人想起了:唐唐兩年前「競選」,質問梁振英,你是否講過終有一天,係會使用催淚彈和防暴警鎮壓和平示威?梁振英眼也不眨,說:我冇講過。
唐唐因為講了真話,受到懲罰,沒有得當特首了。講大話的,得到獎賞,這就是中國政治了。
當失憶的人,看見催淚彈橫飛,防暴警面具盾牌直撞,而且連長槍都一排排端出來,充滿「CY風格」的時候,才省悟唐唐幹不下手的事,另一位幹得出來。這時,如果你記憶正常,還會記得葉劉淑儀講過:「CY會害人。」
梁班子將香港的中環和金鐘,搞得很醜陋,英文叫Turn ugly。警察放催淚彈,好似初初接觸玩具手槍:砰、砰、砰,似有兒童般的快感。以國際文明標準,絕對過度暴力了。電視直播,賴不了的:示威者一排撐着傘站着,警察主動發狂,搶扯傘子,對着示威者噴胡椒霧,還揮棒打。所以連羅范椒芬也不敢支持,保持客觀中立,說警方暴力是否過度,應由監警會調查。
但這一推手,「專業執法」的警方,就淪為「調查對象」了。如果我是梁特,我會一拍桌子,做三件事:
一、仿效「六四」鎮壓後「最應得諾貝爾和平獎」的鄧公小平親自慰問「戒嚴部隊」,親自檢閱警隊、慰問「九二八事變」前線弟兄。
二、六四開鎗,不要都把責任推老爺子一個人。即刻號令以林鄭為首的司局級全體高官,加行政會議、立法會主席,一起站台,支持警方旗幟鮮明粉碎暴亂。個個人的表情要像梁特一樣輕鬆自信,哪個擺一副死了老爸的奔喪表情,即刻解僱滾蛋。
三、「平暴」之後,回鄉祭祖。
暗自笑死正隔洋遙看的彭定康和英國人。
#32330/09/14 1:51 PM
引用快速引用
葉國謙表示,不覺得催淚彈是攻擊性的武器。

葉國謙今早在港台節目上表示,今天聽到梁家傑和劉慧卿有關佔中的訪問,「他們顯得很好興奮,我就好擔憂,因為佔領行動已對民生構成好大影響」。他重提,早前反佔中簽名運動,有多達150萬人簽署,社會撕裂對香港長遠發展有沉重影響。

他又說,不覺得催淚煙是攻擊性的武器,那只是警方令人群散開的工具,「我尊重警方的專業決定」,警方只是想令道路重新恢復暢通,「我覺得無可厚非,並非過分使用武力」。

對於有指當年世貿會議韓農示威只用了三十多枚催淚彈但今次卻用了87枚、警方使用武力不成比例,葉國謙不認為可拿這兩次事件作比較,首先是人數有別,今次示威者「有成萬人」,不是只有數十人、數百人;至於當年韓農手持竹支,今次示威者並沒有武器,葉國謙稱當年警方有出動水車。
#yup# #yup# #yup# 遲d7仔有得買,

佢幾時會被全世界指責 #fire#
#32430/09/14 2:01 PM
引用快速引用
吸過催淚彈 呢幾日食野就作嘔 唔食得多

有無人知關唔關事
#32530/09/14 2:08 PM
引用快速引用
秒後自動載入第 14
上一頁下一頁
發表
請先登入以發表回覆