玩具臺
發表文章發起投票
上一頁下一頁
又到爆料&討論時間(48)
多謝大家繼續支持 #hoho# #hoho# #hoho#

過去網友們很多問題都已經記錄在以下的舊 post 裡, 特別是有關軍工電腦/共濟會/梁賊的過去/滅共/儲糧/cash is king/開松果體/冥想/NWO/BNO/大小 Picture/香港大 Picture 和 美元 都可以在過去的 post 裡找到, 各位新來的巴打可以慢慢邊飲咖啡/朱古力邊閱讀 (爬文), 之後才參與討論以免問題不段重複影響大家討論的氣氛, 謝謝.

如果有記者朋友 or 巴打想借用過去及這裡的內容煩請註明出處, 謝謝.

以下是世界各地的支持者



有一點我要強調, 英國是責任上要幫 bno 香港人, 但美國是沒有責任幫香港人的, 如果任何香港人諗住不用付出就有美國為香港人打生打死, 呢 d 香港人不救也吧! 自己家園都唔主動保護仲要指意一個完全無任何責任的美國去打救, 真係連共匪都睇呢 d 人唔起呀.

會社要消滅共匪可以話係天職, 但消滅共匪唔一定要救香港人, 這是道理. 美國就是睇到很多香港人都不自愛只望著美國打救 (當中仲有唔少是主動出賣香港), 所以遲遲都唔肯主動派兵保護香港雖然香港有幾千億美元的儲備 (儲備放在那裡我 "唔講得").


注意:
a. 所有與我爆料內容無關的文章請開新 post 自行討論;另外也請勿 post 任何5毛的文章,我會視為5毛而封鎖有關網友的。
b. 如果網友的問題與我爆料內容無關的 or 涉及我家人/我個人私隱/想起我底的,我一律不答。
c. 由於我爆料的重點不是傳教為免網友誤會,請不要問我有關基督宗教的睇法 or 解釋聖經內的章節,網友可以自行開新 post 討論。
d. 為了不讓共匪有所準備我是不會透露任何 action 的日期和有關策略/戰略,請網友們不要再問。
如果有網友因為以上幾點而不能得到我的答案謹止至歉。



請大家在之前的 post 傾爆後再到這裡繼續討論 #hoho#

Good 76Bad 7
31/10/14 3:41 PM
引用快速引用

本貼文共有 1001 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆
其實載生係咁叫人辭職公投,佢係咪想參加補選?
個牧師一早就淡出左唔玩
陳生就間中做下膠事博上鏡(娛樂圈三線小生伎倆)
係載生最大野心

泛民想用公投消滅真普選


我就覺得係為退場鋪路
與其叫幾十萬係一個日子用投票表態
點解唔叫人係同一個日子用腳去表態

如果有真普選,退場無問題的,用公投消滅真普選呢招好毒,有無人會用真普選去決定另一人的生存權? 唔明既話再講舉一例,一個人受傷,會唔會用公投去決定傷者是否要被救援?
#12601/11/14 9:29 PM
引用快速引用


終於有人用番UR #hoho#

支持 #adore#
#12701/11/14 9:30 PM
引用快速引用

https://www.facebook.com/HKpeopleplace/photos/a.121878574651367.22261.121822344656990/343345309171358/?type=1&theater;


我都係咁諗
啲人又話咩影響國際印象,跟住又話外國勢力#ass#



中國自晚清時期起遇上西方列強,對外戰爭屢戰屢敗,飽受屈辱;加上後期日本侵華,自此每當人被認為出賣國家以滿足一己私己,就會被冠「漢奸」之名,近代中國社會中呢種係一個極嚴動罪名或巨大既指控, 外國勢力更自動在中國人心中印上"evil thing"既記號。共賊於是利用「勾結外國勢力」呢種暗指別人為漢奸既指控,activate潛藏係中國人基因內果種仇視漢奸既dna, 企圖藉住民族主義蓋過理性思維, 係模糊是非黑白既手段, 利用民族主義動員民眾為政權維穩, e.g. 大陸果D反日示威


改錯字:D
#12801/11/14 9:31 PM
引用快速引用
隔離登有個post講華夏正道(一個吹捧習種嘅新浪博客),啲料堅唔堅???

#12901/11/14 9:33 PM
引用快速引用
隔離登有個post講華夏正道(一個吹捧習種嘅新浪博客),啲料堅唔堅???

之前討論過
#13001/11/14 9:35 PM
引用快速引用
隔離登有個post講華夏正道(一個吹捧習種嘅新浪博客),啲料堅唔堅???

之前討論過

sorry我試吓搵番[sosad]
#13101/11/14 9:35 PM
引用快速引用





[sosad]
#13201/11/14 10:14 PM
引用快速引用

https://www.facebook.com/HKpeopleplace/photos/a.121878574651367.22261.121822344656990/343345309171358/?type=1&theater;


我都係咁諗
啲人又話咩影響國際印象,跟住又話外國勢力#ass#



中國自晚清時期起遇上西方列強,對外戰爭屢戰屢敗,飽受屈辱;加上後期日本侵華,自此每當人被認為出賣國家以滿足一己私己,就會被冠「漢奸」之名,近代中國社會中呢種係一個極嚴動罪名或巨大既指控, 外國勢力更自動在中國人心中印上"evil thing"既記號。共賊於是「勾結外國勢力」呢種暗指別人為漢奸既指控,activate潛藏係中國人基因內果種仇視漢奸既dna, 企圖藉住民族主義蓋過理性思維, 係模糊是非黑白既手段, 利用民族主義動員民眾為政權維穩, e.g. 大陸果D反日示威


香港老一代經歷過日本仔打到黎既呢d外力入侵既時刻, 激發左佢地作為中國人既民族主義, 至今不滅; 現時他們大多生活較富裕或至少安好, 亦被民族主義洗咗腦, 會好容易盡信咗學生被西人洗左腦; 收咗美國錢等言論. 而唔會思考下香港咁好, 佢地有相對大陸更好既生活, 唔係因為中國;唔會思考外國勢力唔一定係唔好既事, 政治, 外交從來都係互相利用而已, 當然你同D公公婆婆講呢d? 佢又會話 「鬼佬無好野既! 鬼仔唔孝順! 全部狼子野心, 日本仔變態既!」 ; 呢個可能就係佢地反佔中, 相信港共, 共賊政府片面之辭既原因之一..

可喜既係, 多得中共「回歸」以來既壓迫, 大部份香港8090後或新一代已唔會中呢個「民族主義伏」了


其實學聯有個口號叫「希望在於人民」
我覺得好好

過去係中國自己放棄左自己
就任由邪惡勢力如共產黨者操控自己的命運和剝削
其實共產主義思想、現代的工業化生產以及其他好多社會觀念
有邊一野唔係來自西方呢請問
要抵制西方的話 中國重新以農立國同行帝制啦
所以D中國人同中國香港人根本on99
不過佢地欺善怕惡姐
到共產黨崩潰之時 肯定係牆倒眾人推
#13301/11/14 10:15 PM
引用快速引用

https://www.facebook.com/HKpeopleplace/photos/a.121878574651367.22261.121822344656990/343345309171358/?type=1&theater;


我都係咁諗
啲人又話咩影響國際印象,跟住又話外國勢力#ass#



中國自晚清時期起遇上西方列強,對外戰爭屢戰屢敗,飽受屈辱;加上後期日本侵華,自此每當人被認為出賣國家以滿足一己私己,就會被冠「漢奸」之名,近代中國社會中呢種係一個極嚴動罪名或巨大既指控, 外國勢力更自動在中國人心中印上"evil thing"既記號。共賊於是「勾結外國勢力」呢種暗指別人為漢奸既指控,activate潛藏係中國人基因內果種仇視漢奸既dna, 企圖藉住民族主義蓋過理性思維, 係模糊是非黑白既手段, 利用民族主義動員民眾為政權維穩, e.g. 大陸果D反日示威


香港老一代經歷過日本仔打到黎既呢d外力入侵既時刻, 激發左佢地作為中國人既民族主義, 至今不滅; 現時他們大多生活較富裕或至少安好, 亦被民族主義洗咗腦, 會好容易盡信咗學生被西人洗左腦; 收咗美國錢等言論. 而唔會思考下香港咁好, 佢地有相對大陸更好既生活, 唔係因為中國;唔會思考外國勢力唔一定係唔好既事, 政治, 外交從來都係互相利用而已, 當然你同D公公婆婆講呢d? 佢又會話 「鬼佬無好野既! 鬼仔唔孝順! 全部狼子野心, 日本仔變態既!」 ; 呢個可能就係佢地反佔中, 相信港共, 共賊政府片面之辭既原因之一..

可喜既係, 多得中共「回歸」以來既壓迫, 大部份香港8090後或新一代已唔會中呢個「民族主義伏」了


明治維新成功都係因為夠決斷,擺脫歷史包伏,先能夠晉身現代國家之列
#13401/11/14 10:24 PM
引用快速引用

https://www.facebook.com/HKpeopleplace/photos/a.121878574651367.22261.121822344656990/343345309171358/?type=1&theater;


我都係咁諗
啲人又話咩影響國際印象,跟住又話外國勢力#ass#



中國自晚清時期起遇上西方列強,對外戰爭屢戰屢敗,飽受屈辱;加上後期日本侵華,自此每當人被認為出賣國家以滿足一己私己,就會被冠「漢奸」之名,近代中國社會中呢種係一個極嚴動罪名或巨大既指控, 外國勢力更自動在中國人心中印上"evil thing"既記號。共賊於是「勾結外國勢力」呢種暗指別人為漢奸既指控,activate潛藏係中國人基因內果種仇視漢奸既dna, 企圖藉住民族主義蓋過理性思維, 係模糊是非黑白既手段, 利用民族主義動員民眾為政權維穩, e.g. 大陸果D反日示威


香港老一代經歷過日本仔打到黎既呢d外力入侵既時刻, 激發左佢地作為中國人既民族主義, 至今不滅; 現時他們大多生活較富裕或至少安好, 亦被民族主義洗咗腦, 會好容易盡信咗學生被西人洗左腦; 收咗美國錢等言論. 而唔會思考下香港咁好, 佢地有相對大陸更好既生活, 唔係因為中國;唔會思考外國勢力唔一定係唔好既事, 政治, 外交從來都係互相利用而已, 當然你同D公公婆婆講呢d? 佢又會話 「鬼佬無好野既! 鬼仔唔孝順! 全部狼子野心, 日本仔變態既!」 ; 呢個可能就係佢地反佔中, 相信港共, 共賊政府片面之辭既原因之一..

可喜既係, 多得中共「回歸」以來既壓迫, 大部份香港8090後或新一代已唔會中呢個「民族主義伏」了


其實中國人對西方/其他國家和人民帶有非理性敵意同仇視係好on9
特別係依家唔係1890年
依家係2014年 全球政治經濟一體化之下
佢地仲係用1890年個套非我即敵的世界觀去看世界
根本就整死自己 亦害埋香港

所以中國無論點樣聲稱國際化
佢都有個上限 難以突破
從而根本無可能超越香港
除左佢硬要將香港大陸化
#13501/11/14 10:30 PM
引用快速引用
一鍵留名
#13601/11/14 10:31 PM
引用快速引用
o岩o岩上左會社website, 睇到個menu 好似唔錯

http://www.zetlandhall.com/news/zephyr.pdf

:P :P :P :P :P
#13701/11/14 11:15 PM
引用快速引用
勾結外國勢力又如何呀#ass#
用共匪極端諗法去睇每件事/人/地區,都係勾結緊唔同既外國勢力嗱!
哦!收其他國家錢就係勾結既話,你地班共匪咪撚同其他國家做生意吖!
買其他國家產品算唔算呢又?你比錢其他國家,人家又比返尐產品或服務你又算唔算係呀?如果係既話你班共匪個個都勾結緊嗱!做乜唔著解放裝,死去著西裝呀...思想,意識,型態都"勾結外國勢力"
係呀,香港人大多數都買外國品牌既衫、褲、鞋、襪,都可以叫勾結外國勢力㗎!
共匪口交部次次出來放屁咪又著住西裝...勾結外國勢力
成班共匪都鳩唔搭柒fuck
#13801/11/14 11:23 PM
引用快速引用
【now新聞台】全國人大常委會表決通過反間諜法,首次明確界定間諜行為,而沿用了21年的國家安全法即時廢除。有分析認為,反間諜法是為制定範圍更廣的新國安法鋪路。

全國人大常委會表決通過反間諜法,對現行的國家安全法,由名稱到內容進行全面修訂,並首次對具體間諜行為進行法律認定。

反間諜法指,境內外機構、組織、個人或者指使、資助他人實施以下六種間諜行為,包括危害中華人民共和國國家安全的活動、參加間諜組織的任務、為間諜組織招募人員、竊取、刺探、收買或非法提供國家秘密及情報、為敵人指示攻擊目標,及進行其他間諜活動。

在法律責任方面,構成犯罪的會依法追究刑事責任;自首或者有立功表現的,可以從輕減刑或者免除處罰;而有重大立功表現的,更會給予獎勵。

另外,鑑於智能電話等一些常見電子產品可以用於竊聽和竊照,反間諜法亦為專用間諜器材的範圍作界定,以防止執法隨意性。法例訂明任何人和組織都不得非法持有或使用間諜活動特殊需要的專用間諜器材。

隨著反間諜法的實施,由1993年起使用的國家安全法亦告廢止。有分析指出,國安法改為反間諜法,是由國家主席習近平倡議,因為舊的國安法名不符實,用了國家安全的字眼,但內容只是涉及國家安全範疇的一小部分,改成反間諜偵查才是正本清源。亦有人認為,成立反間諜法是為騰出國安法之名,為日後制定範圍更廣的新國安法鋪路。

http://news.now.com/home/international/player?newsId=116701&home=1

拉撚曬全世界都得,仲有乜野係機密,任9佢講架咋:o)

#13901/11/14 11:40 PM
引用快速引用
【now新聞台】全國人大常委會表決通過反間諜法,首次明確界定間諜行為,而沿用了21年的國家安全法即時廢除。有分析認為,反間諜法是為制定範圍更廣的新國安法鋪路。

全國人大常委會表決通過反間諜法,對現行的國家安全法,由名稱到內容進行全面修訂,並首次對具體間諜行為進行法律認定。

反間諜法指,境內外機構、組織、個人或者指使、資助他人實施以下六種間諜行為,包括危害中華人民共和國國家安全的活動、參加間諜組織的任務、為間諜組織招募人員、竊取、刺探、收買或非法提供國家秘密及情報、為敵人指示攻擊目標,及進行其他間諜活動。

在法律責任方面,構成犯罪的會依法追究刑事責任;自首或者有立功表現的,可以從輕減刑或者免除處罰;而有重大立功表現的,更會給予獎勵。

另外,鑑於智能電話等一些常見電子產品可以用於竊聽和竊照,反間諜法亦為專用間諜器材的範圍作界定,以防止執法隨意性。法例訂明任何人和組織都不得非法持有或使用間諜活動特殊需要的專用間諜器材。

隨著反間諜法的實施,由1993年起使用的國家安全法亦告廢止。有分析指出,國安法改為反間諜法,是由國家主席習近平倡議,因為舊的國安法名不符實,用了國家安全的字眼,但內容只是涉及國家安全範疇的一小部分,改成反間諜偵查才是正本清源。亦有人認為,成立反間諜法是為騰出國安法之名,為日後制定範圍更廣的新國安法鋪路。

http://news.now.com/home/international/player?newsId=116701&home=1

拉撚曬全世界都得,仲有乜野係機密,任9佢講架咋:o)


反D亡國啦佢
#14001/11/14 11:58 PM
引用快速引用
神仙巴打點睇deep web [sosad]
#14102/11/14 12:02 AM
引用快速引用
o岩o岩上左會社website, 睇到個menu 好似唔錯


:P :P :P :P :P



:O :O :O :O


#14202/11/14 12:32 AM
引用快速引用
o岩o岩上左會社website, 睇到個menu 好似唔錯


:P :P :P :P :P



:O :O :O :O




:o) 自膠
#14302/11/14 12:34 AM
引用快速引用


終於有人用番UR #hoho#

支持 #adore#

#good# #adore#
#14402/11/14 12:41 AM
引用快速引用
五毛死全家#ass#



#14502/11/14 12:41 AM
引用快速引用
off topic 但
物資站需要「蟑螂屋」/驅蟲用品 :)
#14602/11/14 12:50 AM
引用快速引用
off topic 但
物資站需要「蟑螂屋」/驅蟲用品 :)

結果都係出現衛生問題:-(
呢啲應該點搞[sosad]
#14702/11/14 1:16 AM
引用快速引用
在今年 8 月,小米的手機曾爆發監控風波,並引起一連串手機安全隱憂,事件令印度空軍也聲言要禁用小米!雖然小米承諾改善但仍未能取回用家信心,最後令小米官方決定搬伺服器。當大家以為類似事件應該告一段落時,誰知連來自日本的 Sony 亦被揭發旗下手機會自動連線至北京,爆發新一輪的手機監控風波!

[圖片]

一批正使用內置 Android 4.4 系統的 Sony Xperia 手機,近日被發現在手機的儲存空間中出現一個名為「baidu」(即百度)的資料夾,即使把它移除後亦會在重啟手機後再度出現,無法刪除。其後有進階用家追蹤到此資料夾由手機的「My Xperia」程序管理,但用家並不能停止相關功能。更糟的是,當用家追蹤「My Xperia」的對外連線時,竟發現手機與一個位於北京的伺服器保持連線,令人懷疑手機會把用家的資訊上傳至支那!

[圖片]

目前確認 Xperia Z3 及 Xperia Z3 Compact 均出現以上症狀,而官方亦隨即表示會於未來的手機更新解決此問題,但他們並沒有交代「My Xperia」服務與北京持續連線的原因。

[圖片]

http://www.newmobilelife.com/2014/10/29/sony-phone-will-send-data-to-beijing/

下次要買埃瘋了xx( :O

唔買三叔、唔支持聯想moto、HTC又危險、Sony都玩呢D野,睇黎想買AN機已經冇曬選擇,未有強國濫用之前,Android本來可以係好野黎,真係好可惜

不過iphone好缺貨,我都等緊買,睇黎要等二月轉台先得[sosad]

現在用 iPhone 千萬不要在大陸 login iCloud 因為會 100% 被共匪知道晒你部 iPhone 所有資料的, 另外就算在香港玩 iPhone game 被 game ask for iCloud id & pwd 也不要 login, 因為呢 d game 都是共匪寫的.
目前香港的 iCloud 仍然安全, 就我個人而言我每次 connect mac 電腦我會選擇 backup 落部電腦而非 connect iCloud.


咁如果用iphone但上CMHK台,係香港會唔會一樣比大陸攞data?


小米配CMHK[369]
#14802/11/14 1:29 AM
引用快速引用
off topic 但
物資站需要「蟑螂屋」/驅蟲用品 :)

結果都係出現衛生問題:-(
呢啲應該點搞[sosad]


近幾日在金鐘佔領區多咗好多小強出沒...殺極都有

#14902/11/14 1:45 AM
引用快速引用
勾結外國勢力? 大陸富豪既家產放哂係外國, 邊個勾結呢?與外國銀行利益輸送!
話說回頭, 中共管治失效就將問題推瀉比外國, 自己漠視人權就叫人不要說三道4, 混佢既帳!
偷換概念
語焉不詳
無恥
#15002/11/14 2:04 AM
引用快速引用
秒後自動載入第 7
上一頁下一頁
發表
請先登入以發表回覆