玩具臺
發表文章發起投票
上一頁下一頁
又到爆料&討論時間(51)
多謝大家繼續支持 #hoho# #hoho# #hoho#

過去網友們很多問題都已經記錄在以下的舊 post 裡, 特別是有關軍工電腦/共濟會/梁賊的過去/滅共/儲糧/cash is king/開松果體/冥想/NWO/BNO/大小 Picture/香港大 Picture 和 美元 都可以在過去的 post 裡找到, 各位新來的巴打可以慢慢邊飲咖啡/朱古力邊閱讀 (爬文), 之後才參與討論以免問題不段重複影響大家討論的氣氛, 謝謝.

如果有記者朋友 or 巴打想借用過去及這裡的內容煩請註明出處, 謝謝.

以下是世界各地的支持者



有一點我要強調, 英國是責任上要幫 bno 香港人, 但美國是沒有責任幫香港人的, 如果任何香港人諗住不用付出就有美國為香港人打生打死, 呢 d 香港人不救也吧! 自己家園都唔主動保護仲要指意一個完全無任何責任的美國去打救, 真係連共匪都睇呢 d 人唔起呀.

會社要消滅共匪可以話係天職, 但消滅共匪唔一定要救香港人, 這是道理. 美國就是睇到很多香港人都不自愛只望著美國打救 (當中仲有唔少是主動出賣香港), 所以遲遲都唔肯主動派兵保護香港雖然香港有幾千億美元的儲備 (儲備放在那裡我 "唔講得").


注意:
a. 所有與我爆料內容無關的文章請開新 post 自行討論;另外也請勿 post 任何5毛的文章,我會視為5毛而封鎖有關網友的。
b. 如果網友的問題與我爆料內容無關的 or 涉及我家人/我個人私隱/想起我底的,我一律不答。
c. 由於我爆料的重點不是傳教為免網友誤會,請不要問我有關基督宗教的睇法 or 解釋聖經內的章節,網友可以自行開新 post 討論。
d. 為了不讓共匪有所準備我是不會透露任何 action 的日期和有關策略/戰略,請網友們不要再問。
e. 所有問我某某是否會員的問題除非有非常充份的理由能夠說服我,否則一律不答。
如果有網友因為以上幾點而不能得到我的答案謹止至歉。



請大家在之前的 post 傾爆後再到這裡繼續討論 #hoho#

Good 80Bad 8
20/11/14 6:40 PM
引用快速引用

本貼文共有 1001 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆

勁,係咪新野 #hoho#

不是, 呢隻航母是負責保護東海和香港的.


頂頂大名嘅喬治華盛頓號#hoho#

成日話美軍來了我帶路,神仙都講到咁出面,我諗係時候大家帶美軍去參觀下共西聯[photo] #hoho#
共碟國屍圍英領一時三刻都未必搞得出太大花樣,而且會醒覺到佢係共碟既朋友一早就會醒覺到。係呢個時刻都醒覺唔到,甚至對佢深信不疑既,我相信都好難同佢辯解得明。另外都無需太費清力及時間在於紙上談兵既辯駁,一切實際行動自自然會令佢敗露於人群中。
共碟借法院清場令引起既不滿感騎劫去搞不同共匪AGENDA活動,唔可以長期放任佢地唔理導致破壞到成個運動氣氛及結果,所以我建議採用香港道地詠春既技擊食腦心法,以攻代守,搶中線,直搗黃龍,鬥快搶先攻佢大本營,直接將矛頭指向共匪政權。#kill2#
由於香港人並非有真正大本營,因為人群係呢頭散左隨時可以係第二到聚番,所以共匪選擇破壞人心,污染香港人士氣,令香港人聚焦係互相指摘自己香港人既不是。係呢個時候我地要以攻代守,係矛頭直攻共匪係香港既大本營既同時,又可以防守到不發生內訌既場面。係歷史既記載中大家都可以見到,要令一個群族要唔內耗,好多時就係靠TARGET出正確既敵人,隨即進攻敵方既大本營,引導自己群族團結。#bye#
係未正式向外宣揚佔據共西辦前,我都各巴絲一齊諗下呢個目標總括有邊幾點有號召力既理據。以下不分先後次序係我個人對佔據共西辦原因既初步幾點理據:
1. 佔領多日,有包括對政府建築物包圍及各地方既公共馬路,都特顯港共無能政府只不過係共匪政權底下既扯線木偶,係時候要將矛頭直指共匪政權在港既大本營;
2. 在未發生爆發佔領馬路前,即由97後直至到現在,一直以來唯一對香港指手橫腳既外部勢力就係得共匪政權一個。到依家共匪都唔想比番中英聯合聲明,香港人本身應有既普選;
3. 香港政府包括特狗已經係中共主權底下在香港既政治主體,共西辦係香港既存在根本係莫明奇妙;
4. 係國際內面,當地政府係有責任保護他國在本地既領事館職員安危,香港英領館外多次受到不明來歷既人衝擊及佔領,香港政府從來都不聞不問,港共政府明顯無充分派警犬去維持應有秩序,卻對香港人佔領多個不含任何政治背景既公共馬路,多次動過份人手及暴力;
5. 由第4.點引伸,公共馬路及港共建築物範圍就不合法受大肆警犬暴力對待,但不屬於本地政府及本地公共範圍內既英領就可以放任大肆衝擊及佔領。換言之,同樣在港既共西辦一不是港共政府建築物,二不是本地公共空間,三不是別國在港實行外交權既領事館,四又不是共匪在港注守香港既軍營,假如受到衝擊,港共政府都不應插手阻止。


我試過係紅登提出西環治港, 港官上任要去西環打招呼, 西環係香港政治有一個特別的地位之類言論, 但無咩人理
fb都係group問過回解圍英領都唔圍西環, 有一個人答, 話理由係中英聯合聲明英國有份簽, 要英找數
大家對西環好似仲未有興趣, 或者網上已經係某批人主導行動方向
#30123/11/14 2:21 AM
引用快速引用
總算明神仙點解話佔英國領事館有問題
本來留守請願係可以,但你叫人廿四小時開放同即時畀三百萬bno政治庇護實在太過份,憑咩叫英國咁做:o) :o)
重會隨時得罪英國政府

當初唔去爭取,依家去人地鬼得閒理你

係國屍共諜扇動的, 目的是要破壞舊香港人和英國的關系, 其心狠毒. fuck


係,真係好毒。
老實呀,要圍既,點解唔係圍中聯辦?走去圍英國領事館把咩? 呢班友真係叵心可測!
#30223/11/14 2:31 AM
引用快速引用
總算明神仙點解話佔英國領事館有問題
本來留守請願係可以,但你叫人廿四小時開放同即時畀三百萬bno政治庇護實在太過份,憑咩叫英國咁做:o) :o)
重會隨時得罪英國政府

當初唔去爭取,依家去人地鬼得閒理你

係國屍共諜扇動的, 目的是要破壞舊香港人和英國的關系, 其心狠毒. fuck

同前幾日689做嘅一樣, 將一樣好嘅行動加多少少嘢/ 喺唔適當時間做, 結果做衰晒

針對佢地踢館行動,我認為大家有必要盡快圍佢班西面共匪,佢地依家借法院清場令引起既群眾錯敗感而不斷發動破壞行為,包括假料網23條爆立會玻璃、拆大台、圍英領,你要到現場阻止佢地係十分難,因為當中有共匪教徒自己人、老黑人馬,所以最好立即去圍佢共西辦,將香港人包括佔領者既目標轉移番去集中屌共fuck

到時等佢班共匪好似佔尖咀咁樣,小貓3隻不聚而散,連想食下花生睇下情況都唔好去所有有關共匪既發起行動,等佢地冇得隱匿係人群中發動破壞及逃離理場。#fire#


係啦!其實要宣傳開去今次搞英領館班人係國屍想搞事,等D人自己睇清事實唔好去重好![sosad]
若果你地有自己有FB就宣傳開去,不過唔知會唔會被佢地點相[sosad]


直接講係國屍搞事係冇用架,因為佢真係太多粉屍,又係要曲線行動先得
#30323/11/14 2:35 AM
引用快速引用

勁,係咪新野 #hoho#

不是, 呢隻航母是負責保護東海和香港的.


頂頂大名嘅喬治華盛頓號#hoho#

成日話美軍來了我帶路,神仙都講到咁出面,我諗係時候大家帶美軍去參觀下共西聯[photo] #hoho#
共碟國屍圍英領一時三刻都未必搞得出太大花樣,而且會醒覺到佢係共碟既朋友一早就會醒覺到。係呢個時刻都醒覺唔到,甚至對佢深信不疑既,我相信都好難同佢辯解得明。另外都無需太費清力及時間在於紙上談兵既辯駁,一切實際行動自自然會令佢敗露於人群中。
共碟借法院清場令引起既不滿感騎劫去搞不同共匪AGENDA活動,唔可以長期放任佢地唔理導致破壞到成個運動氣氛及結果,所以我建議採用香港道地詠春既技擊食腦心法,以攻代守,搶中線,直搗黃龍,鬥快搶先攻佢大本營,直接將矛頭指向共匪政權。#kill2#
由於香港人並非有真正大本營,因為人群係呢頭散左隨時可以係第二到聚番,所以共匪選擇破壞人心,污染香港人士氣,令香港人聚焦係互相指摘自己香港人既不是。係呢個時候我地要以攻代守,係矛頭直攻共匪係香港既大本營既同時,又可以防守到不發生內訌既場面。係歷史既記載中大家都可以見到,要令一個群族要唔內耗,好多時就係靠TARGET出正確既敵人,隨即進攻敵方既大本營,引導自己群族團結。#bye#
係未正式向外宣揚佔據共西辦前,我都各巴絲一齊諗下呢個目標總括有邊幾點有號召力既理據。以下不分先後次序係我個人對佔據共西辦原因既初步幾點理據:
1. 佔領多日,有包括對政府建築物包圍及各地方既公共馬路,都特顯港共無能政府只不過係共匪政權底下既扯線木偶,係時候要將矛頭直指共匪政權在港既大本營;
2. 在未發生爆發佔領馬路前,即由97後直至到現在,一直以來唯一對香港指手橫腳既外部勢力就係得共匪政權一個。到依家共匪都唔想比番中英聯合聲明,香港人本身應有既普選;
3. 香港政府包括特狗已經係中共主權底下在香港既政治主體,共西辦係香港既存在根本係莫明奇妙;
4. 係國際內面,當地政府係有責任保護他國在本地既領事館職員安危,香港英領館外多次受到不明來歷既人衝擊及佔領,香港政府從來都不聞不問,港共政府明顯無充分派警犬去維持應有秩序,卻對香港人佔領多個不含任何政治背景既公共馬路,多次動過份人手及暴力;
5. 由第4.點引伸,公共馬路及港共建築物範圍就不合法受大肆警犬暴力對待,但不屬於本地政府及本地公共範圍內既英領就可以放任大肆衝擊及佔領。換言之,同樣在港既共西辦一不是港共政府建築物,二不是本地公共空間,三不是別國在港實行外交權既領事館,四又不是共匪在港注守香港既軍營,假如受到衝擊,港共政府都不應插手阻止。

最初講得太明係邊個地方會畀人一早佈防,適宜發通牒升級並聲東擊西話,限期滿前就要做好佈局,
限期一屆滿就隨即要閃電式突擊,西邊冇佔領者唔需要知會金銅旺嘅組織,除非係想有增援
#30423/11/14 2:36 AM
引用快速引用

勁,係咪新野 #hoho#

不是, 呢隻航母是負責保護東海和香港的.


頂頂大名嘅喬治華盛頓號#hoho#

成日話美軍來了我帶路,神仙都講到咁出面,我諗係時候大家帶美軍去參觀下共西聯[photo] #hoho#
共碟國屍圍英領一時三刻都未必搞得出太大花樣,而且會醒覺到佢係共碟既朋友一早就會醒覺到。係呢個時刻都醒覺唔到,甚至對佢深信不疑既,我相信都好難同佢辯解得明。另外都無需太費清力及時間在於紙上談兵既辯駁,一切實際行動自自然會令佢敗露於人群中。
共碟借法院清場令引起既不滿感騎劫去搞不同共匪AGENDA活動,唔可以長期放任佢地唔理導致破壞到成個運動氣氛及結果,所以我建議採用香港道地詠春既技擊食腦心法,以攻代守,搶中線,直搗黃龍,鬥快搶先攻佢大本營,直接將矛頭指向共匪政權。#kill2#
由於香港人並非有真正大本營,因為人群係呢頭散左隨時可以係第二到聚番,所以共匪選擇破壞人心,污染香港人士氣,令香港人聚焦係互相指摘自己香港人既不是。係呢個時候我地要以攻代守,係矛頭直攻共匪係香港既大本營既同時,又可以防守到不發生內訌既場面。係歷史既記載中大家都可以見到,要令一個群族要唔內耗,好多時就係靠TARGET出正確既敵人,隨即進攻敵方既大本營,引導自己群族團結。#bye#
係未正式向外宣揚佔據共西辦前,我都各巴絲一齊諗下呢個目標總括有邊幾點有號召力既理據。以下不分先後次序係我個人對佔據共西辦原因既初步幾點理據:
1. 佔領多日,有包括對政府建築物包圍及各地方既公共馬路,都特顯港共無能政府只不過係共匪政權底下既扯線木偶,係時候要將矛頭直指共匪政權在港既大本營;
2. 在未發生爆發佔領馬路前,即由97後直至到現在,一直以來唯一對香港指手橫腳既外部勢力就係得共匪政權一個。到依家共匪都唔想比番中英聯合聲明,香港人本身應有既普選;
3. 香港政府包括特狗已經係中共主權底下在香港既政治主體,共西辦係香港既存在根本係莫明奇妙;
4. 係國際內面,當地政府係有責任保護他國在本地既領事館職員安危,香港英領館外多次受到不明來歷既人衝擊及佔領,香港政府從來都不聞不問,港共政府明顯無充分派警犬去維持應有秩序,卻對香港人佔領多個不含任何政治背景既公共馬路,多次動過份人手及暴力;
5. 由第4.點引伸,公共馬路及港共建築物範圍就不合法受大肆警犬暴力對待,但不屬於本地政府及本地公共範圍內既英領就可以放任大肆衝擊及佔領。換言之,同樣在港既共西辦一不是港共政府建築物,二不是本地公共空間,三不是別國在港實行外交權既領事館,四又不是共匪在港注守香港既軍營,假如受到衝擊,港共政府都不應插手阻止。


我試過係紅登提出西環治港, 港官上任要去西環打招呼, 西環係香港政治有一個特別的地位之類言論, 但無咩人理
fb都係group問過回解圍英領都唔圍西環, 有一個人答, 話理由係中英聯合聲明英國有份簽, 要英找數
大家對西環好似仲未有興趣, 或者網上已經係某批人主導行動方向

紅登網絡打手5毛咁多[sosad] 巴打唔洗對佢地咁認真,當我地一吹共西辦雞,就自然會有認同既人來支持,如一開始人數唔太多小貓三隻時,暫唔好作任何行動住,等人潮多番少少先,係佢外圍或露天地方等全世界記者可以影住底下較安全,同時可以比全世界睇到包圍不滿共匪政權既人眾多既效果,方便道德感召更多港人前來支援及注視。
我個人唔支持衝入共西辦,因為係裹面你比人禁錮定發生咩事冇人知,假如係都要行動再升級,可以當日後聲勢浩大後,再衝入去都不遲,不過我唔會支持,但都唔會阻止,我目標只有一個,就係爭取更多既人聚集係共西辦周圍,長期留守,將矛頭直指共匪。#hoho#
#30523/11/14 2:37 AM
引用快速引用
總算明神仙點解話佔英國領事館有問題
本來留守請願係可以,但你叫人廿四小時開放同即時畀三百萬bno政治庇護實在太過份,憑咩叫英國咁做:o) :o)
重會隨時得罪英國政府

當初唔去爭取,依家去人地鬼得閒理你

係國屍共諜扇動的, 目的是要破壞舊香港人和英國的關系, 其心狠毒. fuck

同前幾日689做嘅一樣, 將一樣好嘅行動加多少少嘢/ 喺唔適當時間做, 結果做衰晒

針對佢地踢館行動,我認為大家有必要盡快圍佢班西面共匪,佢地依家借法院清場令引起既群眾錯敗感而不斷發動破壞行為,包括假料網23條爆立會玻璃、拆大台、圍英領,你要到現場阻止佢地係十分難,因為當中有共匪教徒自己人、老黑人馬,所以最好立即去圍佢共西辦,將香港人包括佔領者既目標轉移番去集中屌共fuck

到時等佢班共匪好似佔尖咀咁樣,小貓3隻不聚而散,連想食下花生睇下情況都唔好去所有有關共匪既發起行動,等佢地冇得隱匿係人群中發動破壞及逃離理場。#fire#


係啦!其實要宣傳開去今次搞英領館班人係國屍想搞事,等D人自己睇清事實唔好去重好![sosad]
若果你地有自己有FB就宣傳開去,不過唔知會唔會被佢地點相[sosad]


直接講係國屍搞事係冇用架,因為佢真係太多粉屍,又係要曲線行動先得

以攻為守,直指矛頭去共匪,國屍共諜搞外國領事分化港英感情,咁我地就直拳抽擊佢共西辦,咪睇下邊邊感召力夠大,睇下香港人簡憎恨共匪定憎恨英國[photo] 不過香港人尤其後生一代仇共咁多,我就覺得我地冇得輸啦[369]
#30623/11/14 2:42 AM
引用快速引用
總算明神仙點解話佔英國領事館有問題
本來留守請願係可以,但你叫人廿四小時開放同即時畀三百萬bno政治庇護實在太過份,憑咩叫英國咁做:o) :o)
重會隨時得罪英國政府

當初唔去爭取,依家去人地鬼得閒理你

係國屍共諜扇動的, 目的是要破壞舊香港人和英國的關系, 其心狠毒. fuck

同前幾日689做嘅一樣, 將一樣好嘅行動加多少少嘢/ 喺唔適當時間做, 結果做衰晒

針對佢地踢館行動,我認為大家有必要盡快圍佢班西面共匪,佢地依家借法院清場令引起既群眾錯敗感而不斷發動破壞行為,包括假料網23條爆立會玻璃、拆大台、圍英領,你要到現場阻止佢地係十分難,因為當中有共匪教徒自己人、老黑人馬,所以最好立即去圍佢共西辦,將香港人包括佔領者既目標轉移番去集中屌共fuck

到時等佢班共匪好似佔尖咀咁樣,小貓3隻不聚而散,連想食下花生睇下情況都唔好去所有有關共匪既發起行動,等佢地冇得隱匿係人群中發動破壞及逃離理場。#fire#


係啦!其實要宣傳開去今次搞英領館班人係國屍想搞事,等D人自己睇清事實唔好去重好![sosad]
若果你地有自己有FB就宣傳開去,不過唔知會唔會被佢地點相[sosad]


直接講係國屍搞事係冇用架,因為佢真係太多粉屍,又係要曲線行動先得

以攻為守,直指矛頭去共匪,國屍共諜搞外國領事分化港英感情,咁我地就直拳抽擊佢共西辦,咪睇下邊邊感召力夠大,睇下香港人簡憎恨共匪定憎恨英國[photo] 不過香港人尤其後生一代仇共咁多,我就覺得我地冇得輸啦[369]

大家玩曲線,睇下邊個可以曲到最後。
又到村民用腦時間
#30723/11/14 2:48 AM
引用快速引用

勁,係咪新野 #hoho#

不是, 呢隻航母是負責保護東海和香港的.


頂頂大名嘅喬治華盛頓號#hoho#

成日話美軍來了我帶路,神仙都講到咁出面,我諗係時候大家帶美軍去參觀下共西聯[photo] #hoho#
共碟國屍圍英領一時三刻都未必搞得出太大花樣,而且會醒覺到佢係共碟既朋友一早就會醒覺到。係呢個時刻都醒覺唔到,甚至對佢深信不疑既,我相信都好難同佢辯解得明。另外都無需太費清力及時間在於紙上談兵既辯駁,一切實際行動自自然會令佢敗露於人群中。
共碟借法院清場令引起既不滿感騎劫去搞不同共匪AGENDA活動,唔可以長期放任佢地唔理導致破壞到成個運動氣氛及結果,所以我建議採用香港道地詠春既技擊食腦心法,以攻代守,搶中線,直搗黃龍,鬥快搶先攻佢大本營,直接將矛頭指向共匪政權。#kill2#
由於香港人並非有真正大本營,因為人群係呢頭散左隨時可以係第二到聚番,所以共匪選擇破壞人心,污染香港人士氣,令香港人聚焦係互相指摘自己香港人既不是。係呢個時候我地要以攻代守,係矛頭直攻共匪係香港既大本營既同時,又可以防守到不發生內訌既場面。係歷史既記載中大家都可以見到,要令一個群族要唔內耗,好多時就係靠TARGET出正確既敵人,隨即進攻敵方既大本營,引導自己群族團結。#bye#
係未正式向外宣揚佔據共西辦前,我都各巴絲一齊諗下呢個目標總括有邊幾點有號召力既理據。以下不分先後次序係我個人對佔據共西辦原因既初步幾點理據:
1. 佔領多日,有包括對政府建築物包圍及各地方既公共馬路,都特顯港共無能政府只不過係共匪政權底下既扯線木偶,係時候要將矛頭直指共匪政權在港既大本營;
2. 在未發生爆發佔領馬路前,即由97後直至到現在,一直以來唯一對香港指手橫腳既外部勢力就係得共匪政權一個。到依家共匪都唔想比番中英聯合聲明,香港人本身應有既普選;
3. 香港政府包括特狗已經係中共主權底下在香港既政治主體,共西辦係香港既存在根本係莫明奇妙;
4. 係國際內面,當地政府係有責任保護他國在本地既領事館職員安危,香港英領館外多次受到不明來歷既人衝擊及佔領,香港政府從來都不聞不問,港共政府明顯無充分派警犬去維持應有秩序,卻對香港人佔領多個不含任何政治背景既公共馬路,多次動過份人手及暴力;
5. 由第4.點引伸,公共馬路及港共建築物範圍就不合法受大肆警犬暴力對待,但不屬於本地政府及本地公共範圍內既英領就可以放任大肆衝擊及佔領。換言之,同樣在港既共西辦一不是港共政府建築物,二不是本地公共空間,三不是別國在港實行外交權既領事館,四又不是共匪在港注守香港既軍營,假如受到衝擊,港共政府都不應插手阻止。

最初講得太明係邊個地方會畀人一早佈防,適宜發通牒升級並聲東擊西話,限期滿前就要做好佈局,
限期一屆滿就隨即要閃電式突擊,西邊冇佔領者唔需要知會金銅旺嘅組織,除非係想有增援

依個POST好多國共警犬佈住,佢地要防依家就可以開防,反而唔好擇日住,我地要宣揚更多先好開始,所以你見我上面有關時間方面一直唔講住[photo] 正所為擇日不如撞日,時機成熟就自然開始。現階段要不排除任何可能宣揚到理念既方法,所以金銅旺一定要去到現場羅咪做推廣,共諜無處不在,建議巴絲們受到人追擊猛打時不宜同佢地大費功夫辯駁,只需要清晰講出自己既理念及原因即可,認同既自然會加入。#yup#
#30823/11/14 2:51 AM
引用快速引用
下次講 大茶麵
[sosad]

#30923/11/14 2:55 AM
引用快速引用
下次講 大茶麵
[sosad]

佈住呢個POST既共匪仆街要睇實睇到,而且我就係要宣揚出去比各路人氏,HIDE左CD ROM又睇唔到,根本冇呢個必要。
#31023/11/14 3:01 AM
引用快速引用
總算明神仙點解話佔英國領事館有問題
本來留守請願係可以,但你叫人廿四小時開放同即時畀三百萬bno政治庇護實在太過份,憑咩叫英國咁做:o) :o)
重會隨時得罪英國政府

當初唔去爭取,依家去人地鬼得閒理你

係國屍共諜扇動的, 目的是要破壞舊香港人和英國的關系, 其心狠毒. fuck

同前幾日689做嘅一樣, 將一樣好嘅行動加多少少嘢/ 喺唔適當時間做, 結果做衰晒

針對佢地踢館行動,我認為大家有必要盡快圍佢班西面共匪,佢地依家借法院清場令引起既群眾錯敗感而不斷發動破壞行為,包括假料網23條爆立會玻璃、拆大台、圍英領,你要到現場阻止佢地係十分難,因為當中有共匪教徒自己人、老黑人馬,所以最好立即去圍佢共西辦,將香港人包括佔領者既目標轉移番去集中屌共fuck

到時等佢班共匪好似佔尖咀咁樣,小貓3隻不聚而散,連想食下花生睇下情況都唔好去所有有關共匪既發起行動,等佢地冇得隱匿係人群中發動破壞及逃離理場。#fire#


係啦!其實要宣傳開去今次搞英領館班人係國屍想搞事,等D人自己睇清事實唔好去重好![sosad]
若果你地有自己有FB就宣傳開去,不過唔知會唔會被佢地點相[sosad]


直接講係國屍搞事係冇用架,因為佢真係太多粉屍,又係要曲線行動先得

以攻為守,直指矛頭去共匪,國屍共諜搞外國領事分化港英感情,咁我地就直拳抽擊佢共西辦,咪睇下邊邊感召力夠大,睇下香港人簡憎恨共匪定憎恨英國[photo] 不過香港人尤其後生一代仇共咁多,我就覺得我地冇得輸啦[369]
[sosad] 其實呢...如果佢唔係大共諜徒弟,佢段訪問講 D 嘢又好似冇咩問題,
攪英國嘅話,英國一旦出手,隨時中共仲惹火上身,
不過我非常唔明點解要去和平紀念碑遞請願信,和平紀念碑對佢地有咩象徵意義,
同埋提升到國際層面嘅意思,本身 UR 已經係國際關住,連奧巴馬都要出聲支持


https://youtube.com/watch?v=Yk0WPAI9QWI
#31123/11/14 3:05 AM
引用快速引用
test

#31223/11/14 3:18 AM
引用快速引用
總算明神仙點解話佔英國領事館有問題
本來留守請願係可以,但你叫人廿四小時開放同即時畀三百萬bno政治庇護實在太過份,憑咩叫英國咁做:o) :o)
重會隨時得罪英國政府

當初唔去爭取,依家去人地鬼得閒理你

係國屍共諜扇動的, 目的是要破壞舊香港人和英國的關系, 其心狠毒. fuck

同前幾日689做嘅一樣, 將一樣好嘅行動加多少少嘢/ 喺唔適當時間做, 結果做衰晒

針對佢地踢館行動,我認為大家有必要盡快圍佢班西面共匪,佢地依家借法院清場令引起既群眾錯敗感而不斷發動破壞行為,包括假料網23條爆立會玻璃、拆大台、圍英領,你要到現場阻止佢地係十分難,因為當中有共匪教徒自己人、老黑人馬,所以最好立即去圍佢共西辦,將香港人包括佔領者既目標轉移番去集中屌共fuck

到時等佢班共匪好似佔尖咀咁樣,小貓3隻不聚而散,連想食下花生睇下情況都唔好去所有有關共匪既發起行動,等佢地冇得隱匿係人群中發動破壞及逃離理場。#fire#


係啦!其實要宣傳開去今次搞英領館班人係國屍想搞事,等D人自己睇清事實唔好去重好![sosad]
若果你地有自己有FB就宣傳開去,不過唔知會唔會被佢地點相[sosad]


直接講係國屍搞事係冇用架,因為佢真係太多粉屍,又係要曲線行動先得

以攻為守,直指矛頭去共匪,國屍共諜搞外國領事分化港英感情,咁我地就直拳抽擊佢共西辦,咪睇下邊邊感召力夠大,睇下香港人簡憎恨共匪定憎恨英國[photo] 不過香港人尤其後生一代仇共咁多,我就覺得我地冇得輸啦[369]
[sosad] 其實呢...如果佢唔係大共諜徒弟,佢段訪問講 D 嘢又好似冇咩問題,
攪英國嘅話,英國一旦出手,隨時中共仲惹火上身,
不過我非常唔明點解要去和平紀念碑遞請願信,和平紀念碑對佢地有咩象徵意義,
同埋提升到國際層面嘅意思,本身 UR 已經係國際關住,連奧巴馬都要出聲支持


https://youtube.com/watch?v=Yk0WPAI9QWI

雄辯滔滔廢話連篇,自己係大篇幅係咁講共匪係香港做左幾多壞事,共匪點樣加害港人,咁點解唔係圍剿共匪?而係搞英國?邏輯上已經柒撚左[369] 香港人自己97前唔罷工罷課罷市支援肥彭去反對聯合聲明,大家相信97後馬照跑舞照跳女照屌,將責任推晒落英國而唔係香港人及共匪本身??? 97後把屠刀係共匪既,屠夫又係共匪,所有禍港政策行動又係共匪搞既,普選又係共匪唔守聯合聲明,矛頭唔指共匪矛去誰!!?fuck
#31323/11/14 3:21 AM
引用快速引用
總算明神仙點解話佔英國領事館有問題
本來留守請願係可以,但你叫人廿四小時開放同即時畀三百萬bno政治庇護實在太過份,憑咩叫英國咁做:o) :o)
重會隨時得罪英國政府

當初唔去爭取,依家去人地鬼得閒理你

係國屍共諜扇動的, 目的是要破壞舊香港人和英國的關系, 其心狠毒. fuck

同前幾日689做嘅一樣, 將一樣好嘅行動加多少少嘢/ 喺唔適當時間做, 結果做衰晒

針對佢地踢館行動,我認為大家有必要盡快圍佢班西面共匪,佢地依家借法院清場令引起既群眾錯敗感而不斷發動破壞行為,包括假料網23條爆立會玻璃、拆大台、圍英領,你要到現場阻止佢地係十分難,因為當中有共匪教徒自己人、老黑人馬,所以最好立即去圍佢共西辦,將香港人包括佔領者既目標轉移番去集中屌共fuck

到時等佢班共匪好似佔尖咀咁樣,小貓3隻不聚而散,連想食下花生睇下情況都唔好去所有有關共匪既發起行動,等佢地冇得隱匿係人群中發動破壞及逃離理場。#fire#


係啦!其實要宣傳開去今次搞英領館班人係國屍想搞事,等D人自己睇清事實唔好去重好![sosad]
若果你地有自己有FB就宣傳開去,不過唔知會唔會被佢地點相[sosad]


直接講係國屍搞事係冇用架,因為佢真係太多粉屍,又係要曲線行動先得

以攻為守,直指矛頭去共匪,國屍共諜搞外國領事分化港英感情,咁我地就直拳抽擊佢共西辦,咪睇下邊邊感召力夠大,睇下香港人簡憎恨共匪定憎恨英國[photo] 不過香港人尤其後生一代仇共咁多,我就覺得我地冇得輸啦[369]
[sosad] 其實呢...如果佢唔係大共諜徒弟,佢段訪問講 D 嘢又好似冇咩問題,
攪英國嘅話,英國一旦出手,隨時中共仲惹火上身,
不過我非常唔明點解要去和平紀念碑遞請願信,和平紀念碑對佢地有咩象徵意義,
同埋提升到國際層面嘅意思,本身 UR 已經係國際關住,連奧巴馬都要出聲支持


https://youtube.com/watch?v=Yk0WPAI9QWI

雄辯滔滔廢話連篇,自己係大篇幅係咁講共匪係香港做左幾多壞事,共匪點樣加害港人,咁點解唔係圍剿共匪?而係搞英國?邏輯上已經柒撚左[369] 香港人自己97前唔罷工罷課罷市支援肥彭去反對聯合聲明,大家相信97後馬照跑舞照跳女照屌,將責任推晒落英國而唔係香港人及共匪本身??? 97後把屠刀係共匪既,屠夫又係共匪,所有禍港政策行動又係共匪搞既,普選又係共匪唔守聯合聲明,矛頭唔指共匪矛去誰!!?fuck
當然,聽到共諜攪英國係好反感,但我都同意英國有責任亦係事實
其實我最感興趣係點解要去和平紀念碑遞請願信,諗極都唔明
#31423/11/14 3:47 AM
引用快速引用
下次講 大茶麵
[sosad]

佈住呢個POST既共匪仆街要睇實睇到,而且我就係要宣揚出去比各路人氏,HIDE左CD ROM又睇唔到,根本冇呢個必要。

冇錯,借國屎曲線宣揚"西方地點"
#31523/11/14 5:44 AM
引用快速引用
test


睇黎係"/"等符號有問題
#31623/11/14 5:46 AM
引用快速引用
test


睇黎係"/"等符號有問題

:-( 有時出POST出極都出唔到:-(
#31723/11/14 7:23 AM
引用快速引用
http://hkgalden.com/view/210173
彭定康:各國不應怕中國而棄撐港民主 指華出口美國15年増16倍 「到底誰需要誰?」
#31823/11/14 8:21 AM
引用快速引用
模仿SPARTACUS的3.5一鍵留腳毛!

#31923/11/14 9:04 AM
引用快速引用
趁有時間總結少少睇到嘅嘢
暫時嘅鬼有幾種:
飯民雙學三恥 (投降派)
1. 意圖奪回控制權,再叫散水
2. 洗示威者腦,令部分人失去獨立思考能力
國師 (講明同共匪打交道,不惜阻礙UR引人支持城邦)
1. 間接刺激示威者
2. 損害港英關係

暫時可信:
膠登,高登 (部分),學生&普通市民(部分),熱血(傳訊)
[offtopic] 大家點睇咖喱飯,我重觀察緊佢

補充: 國師未必係想搞散UR (例如拆大台佢係反對的), 但佢絕對想令香港未來得番重有共匪嘅中華邦聯呢條路揀

但我覺得佢反對拆大台係假話黎喎![sosad]

所以我用未必, 神仙話佢係共諜但共諜都可以有咁多種[sosad] [sosad]

佢係「大國共諜」個名都勁過人 [sosad]

呢班友根本係度演釋緊魚蛋論[sosad]

想有BNO班香港人都比英國孤立埋一齊攬炒

問題係有BNO嘅本身都大把人支持UR

英國國會黎你咪去講實況囉

係要搞到咁??? ?

(PS.我冇BNO)

咪係!佢地黎香港先表達都得啦 #hehe#
#32023/11/14 9:22 AM
引用快速引用
下次講 大茶麵
[sosad]

佈住呢個POST既共匪仆街要睇實睇到,而且我就係要宣揚出去比各路人氏,HIDE左CD ROM又睇唔到,根本冇呢個必要。

冇錯,借國屎曲線宣揚"西方地點"

咁都好喎!俾個大伏佢中 [sosad]
#32123/11/14 9:32 AM
引用快速引用
神巴將篇文變做圖得唔得

野道士巴打已經幫我轉了做圖了.

呢次一張過#bye#
:D :D :D


補番
後記, 如果唔想自己的網站慢慢被遺忘而進入 deep web 世界, 最好就每天都要 click 幾次自己的網名 or 把自己的網站 set 做首頁咁每次上網就必定會先開自己的網站.


feel 兄!但我覺得好似卓FEI 佢地講個D血腥既WEBSITE 我覺得真係要禁LO !!我剩係睇去過DEEP WEB血腥版寫返出黎既文字都好驚!!
如果DEEP WEB 係剩係有機密野既我都唔驚,但有埋個D 野既我覺得普通人真係唔好亂黎!聽下MJ13 同FEEL兄你地爆野好過

無聽網台,所謂血腥既WEBSITE同documentingreality有無得比???


血腥WEBSITE 係人性最黑暗變太既一面放響網上面任睇,但機密既網站係社會上唔俾得普通人知!差好遠
#32223/11/14 10:00 AM
引用快速引用

#32323/11/14 10:45 AM
引用快速引用
我找到原因了, 是不能夠太多呢個 " 開引號.
#32423/11/14 10:49 AM
引用快速引用
神巴將篇文變做圖得唔得

野道士巴打已經幫我轉了做圖了.

呢次一張過#bye#
:D :D :D


補番
後記, 如果唔想自己的網站慢慢被遺忘而進入 deep web 世界, 最好就每天都要 click 幾次自己的網名 or 把自己的網站 set 做首頁咁每次上網就必定會先開自己的網站.

feel 兄!但我覺得好似卓FEI 佢地講個D血腥既WEBSITE 我覺得真係要禁LO !!我剩係睇去過DEEP WEB血腥版寫返出黎既文字都好驚!!
如果DEEP WEB 係剩係有機密野既我都唔驚,但有埋個D 野既我覺得普通人真係唔好亂黎!聽下MJ13 同FEEL兄你地爆野好過

無聽網台,所謂血腥既WEBSITE同documentingreality有無得比???

血腥WEBSITE 係人性最黑暗變太既一面放響網上面任睇,但機密既網站係社會上唔俾得普通人知!差好遠

能夠成為 deep web 的一份子通常都是些沒什麼吸引力和被遺忘的網站, 特別是那些鼓吹魔教/政變/殺人/整炸彈和反人類的網站, 正常人都唔會特登 search 呢 d 網站來詳細閱讀, 所以當恐怖份子/敵基督/毒犯 or 罪犯整了這些網站後便會很快就沉落底, 簡單 d 講這些網站不被正常的社會接受
#32523/11/14 10:51 AM
引用快速引用
秒後自動載入第 14
上一頁下一頁
發表
請先登入以發表回覆