玩具臺
發表文章發起投票
上一頁下一頁
又到爆料&討論時間(53)
多謝大家繼續支持 #hoho# #hoho# #hoho#

過去網友們很多問題都已經記錄在以下的舊 post 裡, 特別是有關軍工電腦/共濟會/梁賊的過去/滅共/儲糧/cash is king/開松果體/冥想/NWO/BNO/大小 Picture/香港大 Picture 和 美元 都可以在過去的 post 裡找到, 各位新來的巴打可以慢慢邊飲咖啡/朱古力邊閱讀 (爬文), 之後才參與討論以免問題不段重複影響大家討論的氣氛, 謝謝.

如果有記者朋友 or 巴打想借用過去及這裡的內容煩請註明出處, 謝謝.

以下是世界各地的支持者



有一點我要強調, 英國是責任上要幫 bno 香港人, 但美國是沒有責任幫香港人的, 如果任何香港人諗住不用付出就有美國為香港人打生打死, 呢 d 香港人不救也吧! 自己家園都唔主動保護仲要指意一個完全無任何責任的美國去打救, 真係連共匪都睇呢 d 人唔起呀.

會社要消滅共匪可以話係天職, 但消滅共匪唔一定要救香港人, 這是道理. 美國就是睇到很多香港人都不自愛只望著美國打救 (當中仲有唔少是主動出賣香港), 所以遲遲都唔肯主動派兵保護香港雖然香港有幾千億美元的儲備 (儲備放在那裡我 "唔講得").


注意:
a. 所有與我爆料內容無關的文章請開新 post 自行討論;另外也請勿 post 任何5毛的文章,我會視為5毛而封鎖有關網友的。
b. 如果網友的問題與我爆料內容無關的 or 涉及我家人/我個人私隱/想起我底的,我一律不答。
c. 由於我爆料的重點不是傳教為免網友誤會,請不要問我有關基督宗教的睇法 or 解釋聖經內的章節,網友可以自行開新 post 討論。
d. 為了不讓共匪有所準備我是不會透露任何 action 的日期和有關策略/戰略,請網友們不要再問。
e. 所有問我某某是否會員的問題除非有非常充份的理由能夠說服我,否則一律不答。
如果有網友因為以上幾點而不能得到我的答案謹止至歉。



請大家在之前的 post 傾爆後再到這裡繼續討論 #hoho#

Good 65Bad 9
03/12/14 7:04 PM
引用快速引用

本貼文共有 1001 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆


https://youtube.com/watch?v=wdelLJ8g22c

加州地震
係咪又係提示??[sosad] [sosad]

舒緩黃石壓力

#good# 正確

之前post都有講過
#77612/12/14 12:05 PM
引用快速引用
中國成功發射遙感衞星二十五號

中國在凌晨成功發射遙感衞星二十五號。
凌晨3時半左右,酒泉衞星發射中心用長征四號丙運載火箭,成功將遙感衞星二十五號發射升空,衞星順利進入預定軌道。
遙感衞星二十五號由中國航天科技集團公司負責研製,主要用於科學試驗、國土資源普查及防災減災等領域。

中國在凌晨成功發射遙感衞星二十五號做太空垃圾[sosad] [sosad]

想問問仙兄,如果中共倒台,咁佢射上太空既野會點處置,會唔會由得佢自由落體咁跌番落來?

會被新政府接收.
#77712/12/14 12:06 PM
引用快速引用
神仙巴打,MAVEL出品既S.H.I.E.L.D.提到既依塊方尖碑,係咪就係太空人係月球收到個塊野?#adore#
如是,段故好似話佢最重要唔係會令接觸到佢既人死,只係一個自我保護機制,依塊野背後擁有更大既用途[photo]

美國太空人在月球接收的是一個黑色正立方體, 可以一手拿起的, 不是方尖碑.
#77812/12/14 12:08 PM
引用快速引用
[bouncer]

大合照後最好全部心臟有事 [sosad]

呢班警犬在夜晚影大合照是非常不吉利的, 通常都有警犬之後輪住出事.

#77912/12/14 12:11 PM
引用快速引用
紅登好多post叫人之後投白票[sosad]

睇下到時有乜野揀再決定啦.
#78012/12/14 12:12 PM
引用快速引用
[bouncer]

大合照後最好全部心臟有事 [sosad]

呢班警犬在夜晚影大合照是非常不吉利的, 通常都有警犬之後輪住出事.


死神來了 [369] [369] [369]
#78112/12/14 12:12 PM
引用快速引用
神仙巴打,MAVEL出品既S.H.I.E.L.D.提到既依塊方尖碑,係咪就係太空人係月球收到個塊野?#adore#
如是,段故好似話佢最重要唔係會令接觸到佢既人死,只係一個自我保護機制,依塊野背後擁有更大既用途[photo]

美國太空人在月球接收的是一個黑色正立方體, 可以一手拿起的, 不是方尖碑.

黑色方體,而家係地球?
#78212/12/14 12:14 PM
引用快速引用
pioneer 11,而家係咪冇哂能源?
#78312/12/14 12:14 PM
引用快速引用
[bouncer]

大合照後最好全部心臟有事 [sosad]

呢班警犬在夜晚影大合照是非常不吉利的, 通常都有警犬之後輪住出事.

車頭相?
#78412/12/14 12:14 PM
引用快速引用
請問神仙/大家有冇聽過堅料的前世催眠?見好多都係呃人

有聽過也見過有人表演; 但我內心始終覺得是做戲呃錢居多, 因為聽高僧們講很多時候前世多數是其他動物而不是人類.
#78512/12/14 12:15 PM
引用快速引用
今晚有mj13

我應該不是今晚吧! :D
#78612/12/14 12:16 PM
引用快速引用
中國價值與香港價值分歧
引用自時代雜誌(舊)
"中國治理的習慣迴異於西方,強調和諧與穩定,而不是自由與正義"
中國式共產主義其實與晚清政府治理國家分別不大.無長進!

應該叫做 [中共價值], 因為我認同的中國是中華民國.
#78712/12/14 12:17 PM
引用快速引用
神仙呢??? ??

hi #bye#
#78812/12/14 12:18 PM
引用快速引用
神仙呢??? ??

hi #bye#

[flowerface]

#78912/12/14 12:19 PM
引用快速引用
近日無聊看了 Tom Cruise套遺落戰境Oblivion
戲開首又係講人類用了核武打完仗,地球受了核污染,
人類移居到土星人類自建的衛星
神仙,我想問下點解又係土星?
土星環有什麼優點有利人類建居?木星火星點解又唔得?
另外那些休眠太空倉,NASA硏發好未?
如果唔講得就當我無問過:D



大型ufo,係有幾大?

大過 ny
#79012/12/14 12:20 PM
引用快速引用
pioneer 11,而家係咪冇哂能源?

#79112/12/14 12:21 PM
引用快速引用
【黃洋達被捕】
熱血公民首領黃洋達,今日下午1時遭警方上門拘捕。他被指涉嫌參與59宗非法集結。
(1:01 PM)

[shocking] [shocking] [shocking]
https://hk.news.yahoo.com/學生前線-稱有成員被警方上門拘捕-050800166.html
「學生前線」稱有成員被警方上門拘捕

警方再拘捕涉及佔領行動的成員。日前成立的組織「學生前線」,在社交網站表示,一名成員今早被警方上門拘捕。警方早前亦先後拘捕人民力量立法會議員陳志全的助理蘇浩,以及社民連副主席黃浩銘。警方指,蘇浩涉嫌在十一月參與未經批准集結;黃浩銘就涉嫌在九月下旬參與及煽動他人參與未經批准集結。






#79212/12/14 12:22 PM
引用快速引用
先鋒10號目前正以每年2.6個天文單位的速度朝向金牛座的雙星前進。倘若金牛座雙星沒有相對速度的話,將會讓先鋒10號花上大約2百萬年的時間到達@_@
#79312/12/14 12:25 PM
引用快速引用
近日無聊看了 Tom Cruise套遺落戰境Oblivion
戲開首又係講人類用了核武打完仗,地球受了核污染,
人類移居到土星人類自建的衛星
神仙,我想問下點解又係土星?
土星環有什麼優點有利人類建居?木星火星點解又唔得?
另外那些休眠太空倉,NASA硏發好未?
如果唔講得就當我無問過:D



大型ufo,係有幾大?

大過 ny

即係上面人口,都好勁下
#79412/12/14 12:25 PM
引用快速引用
清 除 金 鐘 : 一 晚 2 警 突 然 昏 迷 危 殆 !
#79512/12/14 12:26 PM
引用快速引用
神仙呢??? ??

hi #bye#

[flowerface]


#hoho#
#79612/12/14 12:28 PM
引用快速引用
可否沒有糖心風暴?

我都希望冇 #fire#
#79712/12/14 12:30 PM
引用快速引用
中國價值與香港價值分歧
引用自時代雜誌(舊)
"中國治理的習慣迴異於西方,強調和諧與穩定,而不是自由與正義"
中國式共產主義其實與晚清政府治理國家分別不大.無長進!

應該叫做 [中共價值], 因為我認同的中國是中華民國.

基本中國的國家軍隊只有台灣軍隊
因為支那軍隊是屬共產黨的,不是屬國家的[369] [369] [369]
#79812/12/14 12:31 PM
引用快速引用
可否沒有糖心風暴?

難D[offtopic]


仲痴過麥芽糖 [sosad] [sosad] [sosad]

真係想係佢個fb page留句言 #hehe#

#79912/12/14 12:31 PM
引用快速引用
環球時報:中央政府決不會向香港極端反對勢力讓步

《環球時報》發表社評說,昨天的清場結果顯示,香港守住了最後的法治底線。
社評說,佔中讓人感覺有些重大因素與埃及、烏克蘭的情況不同,最根本的是香港連著中國內地,強大的中央政府決不會向香港極端反對勢力讓步。
社評又說,中央做不到把香港像孩子一樣抱在懷裏餵奶,針對每一聲啼哭進行哄勸。中央對香港的最大保障是作為香港的大方向把舵,不讓香港因為某個具體原因進入整體顛覆性狀態。香港要比中國內地大都市更加自立,更富有競爭的野性,不應指望來自中央無窮無盡的承諾。



我都想睇你點不會向香港極端反對勢力讓步

到時睇下佢地有幾強大 [sosad]
#80012/12/14 12:32 PM
引用快速引用
秒後自動載入第 33
上一頁下一頁
發表
請先登入以發表回覆