玩具臺
發表文章發起投票
上一頁下一頁
又到爆料&討論時間(59)
多謝大家繼續支持 #hoho# #hoho# #hoho#

過去網友們很多問題都已經記錄在以下的舊 post 裡, 特別是有關軍工電腦/共濟會/梁賊的過去/滅共/儲糧/cash is king/開松果體/冥想/NWO/BNO/大小 Picture/香港大 Picture 和 美元 都可以在過去的 post 裡找到, 各位新來的巴打可以慢慢邊飲咖啡/朱古力邊閱讀 (爬文), 之後才參與討論以免問題不段重複影響大家討論的氣氛, 謝謝.

如果有記者朋友 or 巴打想借用過去及這裡的內容煩請註明出處, 謝謝.

以下是世界各地的支持者



有一點我要強調, 英國是責任上要幫 bno 香港人, 但美國是沒有責任幫香港人的, 如果任何香港人諗住不用付出就有美國為香港人打生打死, 呢 d 香港人不救也吧! 自己家園都唔主動保護仲要指意一個完全無任何責任的美國去打救, 真係連共匪都睇呢 d 人唔起呀.

會社要消滅共匪可以話係天職, 但消滅共匪唔一定要救香港人, 這是道理. 美國就是睇到很多香港人都不自愛只望著美國打救 (當中仲有唔少是主動出賣香港), 所以遲遲都唔肯主動派兵保護香港雖然香港有幾千億美元的儲備 (儲備放在那裡我 "唔講得").


注意:
a. 所有與我爆料內容無關的文章請開新 post 自行討論;另外也請勿 post 任何5毛的文章,我會視為5毛而封鎖有關網友的。
b. 如果網友的問題與我爆料內容無關的 or 涉及我家人/我個人私隱/想起我底的,我一律不答。
c. 由於我爆料的重點不是傳教為免網友誤會,請不要問我有關基督宗教的睇法 or 解釋聖經內的章節,網友可以自行開新 post 討論。
d. 為了不讓共匪有所準備我是不會透露任何 action 的日期和有關策略/戰略,請網友們不要再問。
e. 所有問我某某是否會員的問題除非有非常充份的理由能夠說服我,否則一律不答。
f. 希望大家明白任何有關投資和寵物的問題我一侓不答,就算是問我邊間銀行安全我也不答,因為我過去強調 cash is king or cash in wallet is king 而不是存款在銀行 is king,請不要再問我 or pm 我這些問題了。
如果有網友因為以上幾點而不能得到我的答案謹止至歉。



請大家在之前的 post 傾爆後再到這裡繼續討論 #hoho#

Good 66Bad 4
31/01/15 12:37 PM
引用快速引用

本貼文共有 1001 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆
[offtopic] 有興趣想知外星人的飲食(文化).....:D

我所知道與美軍交流的外星人只是飲野 only 未聽聞他們食野, 他們飲的東西是他們自己提練的.

咁佢地個身係咪真係好臭/有陣味,因為冇排洩器官 [sosad]

是有陣味的但氣味不大.

其實太空人點樣去大小二便?
睇wiki見到哩個:
http://en.wikipedia.org/wiki/Space_toilet
睇落覺得無乜野,其實科技去到民用LEVEL前,已經好多人做左好多野#adore#
唔知太空衣內係咪都係導管可以用 [sosad]

在太空站內是有吸取式 toilet, 當然也要把臭味吸走啦但總會有臭味漏了出來, 所以在太空站用完 toilet 是要噴空氣清新劑的. 在進行太空漫步的太空人則要穿帶尿布, 所以一般進行太空漫步/維修的太空人在太空站外是喝很少水的以免經常要小便.

咁太空衣改進空間都多 :~(
神仙巴打,我記得讀書講水係一樣重要原素去進行Metabolism,

但家下既人飲多左水會令壽命縮短,點解變化咁大?<< 我在 "人類壽命" 咪講左囉, 你有無睇架?
係DNA改變左定係水源被污染?<< 是水裡的氧分子導致 DNA 末端縮短從而使到人類壽命也縮短.
如果後者係咪以前高質素既水飲少少就得,
家下被污染飲多左先維持到身體機能所以過量?<< 香港的食水一般都 OK 的, 如有需要用濾水器便可以把水中雜質過濾, 香港的食水水質比大陸好得多.

有睇... 不過唔明白

在創世紀裡的亞當是很長命的他活了 930 歲, 亞當的兒子塞特活了 912 歲. 而塞特的兒子挪士也有 905 歲. 在過去人類的祖先閒閒地都 9xx 歲, 但今天的人類平均只有 7x 歲, 有些家族更活不過 60 歲; 為什麼人類會越來越短命呢? 從埃及古文獻發現萬幾年前統治人類的第一位埃及神統治了 9000 年, 又從古印度文獻發現古代的印度神也教導了印度古代人幾千年; 留意, 從沒有記載過這些古代統治者統治幾千年後死亡的事蹟, 頂多都是在戰爭中被殺死而已.
...
從會社的科學家研究人類壽命的過程得知, 人類因為要經常飲水才會導致壽命縮短, 因為水中的氧氣分子會影響細包的末端生長從而減少壽命, 由於水是地球上的生命之源所以地球上的所有生物都有壽命的期限只是長短不一而已. 如果人類真的能夠長生不老, 這樣長壽的人類便可以花無限的時間去研究宇宙和做其他科研項目, 人類也可以用無盡的時間 travel 宇宙, 到那個時候 "時間" 便變得沒有意義了; 當然長壽的人類也會死亡的, 就是被殺死, 所以為什麼遠古文獻只記載過某某古代統治者在戰爭中被殺. 另外長壽的人類還需要生兒育女嗎? 相信到時只需要用試管嬰兒來補充戰爭中被殺的人數而已.

以前既人都要飲水架嘛,點解佢地有900幾歲,現代人得番十份一 << 係經過咁多代人飲水之後壽命慢慢咁一代代縮短呀.
a) 現代人飲多左水 (身體機能退化?)
b) 家下D水同以前唔同左 (以前既水無哩個副作用?)

定係"創世紀裡的亞當"同現今人類係咪唔同種?


原來係咁 #adore#
#30103/02/15 4:51 PM
引用快速引用
我要長生不老

長生不老咪仲悶 [sosad]

這是會社長老和科學家想到的其中一個問題, 還有很多問題要解決.


其實都幾矛盾,當你做人果陣就想做神,好啦,比你做到神仙咁既境界,乜都做到,乜save都齊,乜LV都升晒,又可能悶到嘔想劈掉重練
長生不老呢個問題真係值得深思 [sosad]
如果以普通打工仔角度諗,樓價不停升,人工加少少,供樓幾億年,嘩屌,殺左我啦唔該 :~(


可能行番轉頭,系The Day the Earth Stood Still,外星使者都對巴哈既音樂有興趣,可能到時玩番被遺忘既興趣
就好似之前講話外星人會對地球轉播既電視節目有興趣咁

Log-on都會賣番扭計蛇哩D玩具 :o)


長生不老.我諗到鋼煉[sosad] 賢者之石..
如果長生不老咁不如開埋松果體
#30203/02/15 4:57 PM
引用快速引用

#30303/02/15 4:57 PM
引用快速引用
外星人有咸濕的,咁佢哋有冇分雌雄?
喺外星人眼中,地球啲女係咪佢哋覺得最靚嘅物種?
(如果係,即係話神都真係比咗好多好嘢過我哋人類。#adore# )
已知嘅有智慧外星生物中,係咪以人類形態係最好用?
(我想起以前講火星人好似直立形八爪魚咁,用觸鬚做精細工作都好麻煩啫。??? )
#30403/02/15 5:02 PM
引用快速引用
我要長生不老


長生不老咪仲悶 [sosad]

其實生存嘅意義重要過生命嘅長短。
人類唔提昇自己嘅心靈層次,生命會變得尤如行尸走肉。
#30503/02/15 5:06 PM
引用快速引用
Subject: 人類壽命

仲以為佢地咁長命既原因係對年歲個單位,古時同而家唔同先有咁大差距tim .. :-(
#30603/02/15 5:06 PM
引用快速引用
金字塔,係點建成?
#30703/02/15 5:10 PM
引用快速引用
我要長生不老


長生不老咪仲悶 [sosad]

其實生存嘅意義重要過生命嘅長短。
人類唔提昇自己嘅心靈層次,生命會變得尤如行尸走肉。

我同意
#30803/02/15 5:13 PM
引用快速引用


黃 炳 燿 : 宜 家 仲 邊 度 有 可 能 寫 喜 劇
[ 特 稿 ]
本 報 記 者 採 訪 著 名 編 劇 、 奪 命 鉸 剪 腳 「 王 局 長 」 黃 炳 耀 ( 1946-1991 ) 先 生 。 黃 先 生 指 , 「 宜 家 個 世 界 咁 荒 謬 , 仲 邊 度 有 可 能 寫 到 喜 劇 喎 。 」
記 者 稱 每 逢 周 六 、 日 都 會 看 到 黃 先 生 的 作 品 , 而 最 欣 賞 的 就 是 《 咖 喱 辣 椒 》 、 《 逃 學 威 龍 》 、 《 賭 俠 II上 海 灘 賭 聖 》 、 《 逃 學 英 雄 傳 》 。 記 者 大 讚 黃 炳 耀 先 生 的 劇 作 , 但 黃 先 生 謙 稱 : 「 講 到 作 故 仔 , 香 港 大 把 人 材 , 若 元 兄 就 數 一 數 二 啦 , 啲 故 仔 講 到 栩 栩 如 生 , 佢 就 真 係 人 材 啦 。 」
黃 炳 耀 認 為 : 「 喜 劇 就 係 要 荒 謬 嘛 , 當 年 同 向 華 勝 度 《 逃 學 威 龍 》 橋 , 就 係 將 大 家 熟 悉 的 事 、 或 是 有 印 象 的 事 誇 大 、 扭 曲 嘛 。 當 時 大 家 都 有 睇 過 摔 角 , 幾 乎 人 人 都 睇 過 君 子 馬 蘭 奴 對 迷 魂 鎖 李 雲 , 『 毒 蛇 鑽 』 、 『 倒 頭 樁 』 、 『 迷 魂 鎖 』 呢 啲 術 語 街 知 巷 聞 , 如 果 錯 置 落 個 警 司 度 , 咪 係 扭 曲 囉 , 咁 咪 搞 笑 。 」
記 者 告 訴 黃 炳 耀 近 日 有 警 察 在 大 埔 對 女 孩 施 以 鉸 剪 腳 , 黃 大 怒 : 「 痴 線 架 , 拍 戲 就 話 攞 黎 搞 笑 唧 , 真 係 想 夾 暴 人 個 頭 咩 。 一 啲 都 唔 好 笑 。 對 個 小 妹 妹 點 解 要 用 暴 力 , 個 小 妹 妺 用 刀 捅 你 咩 ? 差 佬 因 咩 事 要 濫 用 暴 力 喎 。 我 係 無 笑 錯 佢 地 架 , 差 佬 就 係 咁 蠢 。 所 以 我 先 設 計 『 膊 頭 有 花 同 我 入 曬 黎 』 的 中 史 測 驗 出 貓 一 幕 。 你 地 響 現 實 見 到 , 就 應 該 投 訴 呢 啲 警 察 、 唔 好 再 信 任 佢 地 。 」
對 於 陽 間 梁 振 英 聲 稱 要 加 強 與 市 民 溝 通 , 黃 炳 耀 則 稱 : 「 我 話 知 你 溝 又 好 、 通 又 好 啦 。 總 之 你 要 令 到 啲 百 姓 生 活 安 定 啦 。 宜 家 佢 成 日 都 唔 知 做 緊 乜 。 係 咪 渣 流 攤 呀 ? 不 過 政 客 不 嬲 都 係 咁 , 當 初 好 聲 好 氣 都 係 為 氹 人 入 局 即 。 」

#30903/02/15 5:15 PM
引用快速引用
我要長生不老


長生不老咪仲悶 [sosad]

其實生存嘅意義重要過生命嘅長短。
人類唔提昇自己嘅心靈層次,生命會變得尤如行尸走肉。

我同意

長生不老之後一定要打坐靈修
#31003/02/15 5:17 PM
引用快速引用
我要長生不老


長生不老咪仲悶 [sosad]

其實生存嘅意義重要過生命嘅長短。
人類唔提昇自己嘅心靈層次,生命會變得尤如行尸走肉。

我同意

長生不老之後一定要打坐靈修

或者長生之前要夠lv先 ……
#31103/02/15 5:24 PM
引用快速引用
#31203/02/15 5:41 PM
引用快速引用
Isis 殺死兩名日本人質,日本會唔會以此為契機升格自衛隊/擴軍,為對抗敵基督舖路? ???

如果會,咁共匪利用價值已完 #hehe#


應該由之前18個月後修憲,提前3-6個月後

希望快D啦 #hoho#

上次睇報紙已經講左日本向聯合國申請增加自衛隊既防衛能力,由被動既踩入區內範圍,到依家申請緊4月1日(好似係)批準任何有嫌疑既理由都可以向對方攻擊。 至於打邊個就. . .
#31303/02/15 5:47 PM
引用快速引用

千萬不要奶共………
#31403/02/15 6:22 PM
引用快速引用
想問神仙,飲水影響DNA telomere呢part係咪冇公開,定係登過喺學術期刊?(打算搵吓資料) :)
#31503/02/15 6:58 PM
引用快速引用
外星人有咸濕的,咁佢哋有冇分雌雄? << 只是部份外星人會咸濕, 咸濕無分雌雄
喺外星人眼中,地球啲女係咪佢哋覺得最靚嘅物種? << 在外星人眼中地球的部份男人和女人是比較吸引
(如果係,即係話神都真係比咗好多好嘢過我哋人類。#adore# )
已知嘅有智慧外星生物中,係咪以人類形態係最好用? << 創世紀清楚記載 "神照著自己的形像造人, 乃是照著他的形像造男造女" 所以人類的形態應該是最好的
(我想起以前講火星人好似直立形八爪魚咁,用觸鬚做精細工作都好麻煩啫。??? ) << 來自 nasa 老朋友的消息火星人與人類外表相似
#31603/02/15 7:03 PM
引用快速引用
我要長生不老

長生不老咪仲悶 [sosad]

其實生存嘅意義重要過生命嘅長短。
人類唔提昇自己嘅心靈層次,生命會變得尤如行尸走肉。

我同意

長老們也希望人類提升心靈/心智, 所以才花咁多資源提升人類的教育/學識/心智和增加對宇宙的興趣, 當然這也是 nwo 的一部分.
#31703/02/15 7:06 PM
引用快速引用
想問神仙,飲水影響DNA telomere呢part係咪冇公開,定係登過喺學術期刊?(打算搵吓資料) :)

是否登過喺學術期刊不知道, 但氧化游離基攻擊細包我就肯定在 discovery channel 睇過, 而 dna 末端因細包不段分裂而縮短是與氧化游離基有關, 相關報導除了聽會社科學家講過外我在一些醫學新聞和 discovery channel 也見過.
#31803/02/15 7:14 PM
引用快速引用

千萬不要奶共………

澳元跌得好

#31903/02/15 7:16 PM
引用快速引用
今年情況和2003 一樣
SARS 社會不安、上街怪不得神仙說 cash is king
#32003/02/15 7:19 PM
引用快速引用

千萬不要奶共………

澳元跌得好


[369] 又多個國家加入夾冥幣

冥幣騎虎難下了
#32103/02/15 7:35 PM
引用快速引用

梁賊真的以為好多香港人支持佢嗎? 他忘記了全港反對他的人數超過 60% 嗎? 難道梁賊傻到真的以為習總會撐佢? 好戲在後頭啊!


"好戲在後頭" 呢五個字真係好震撼!好期待會有咩事發生![bouncer] [bomb]
食住花生等睇好戲!#love#
#32203/02/15 8:19 PM
引用快速引用
[offtopic] 有興趣想知外星人的飲食(文化).....:D

我所知道與美軍交流的外星人只是飲野 only 未聽聞他們食野, 他們飲的東西是他們自己提練的.

咁佢地個身係咪真係好臭/有陣味,因為冇排洩器官 [sosad]

是有陣味的但氣味不大.

哦原來真相係咁 #adore#
#32303/02/15 8:19 PM
引用快速引用

梁賊真的以為好多香港人支持佢嗎? 他忘記了全港反對他的人數超過 60% 嗎? 難道梁賊傻到真的以為習總會撐佢? 好戲在後頭啊!


"好戲在後頭" 呢五個字真係好震撼!好期待會有咩事發生![bouncer] [bomb]
食住花生等睇好戲!#love#

睇得出,習其實很保守唔想好似英國對蘇格蘭咁用一種賭一鋪的做法對待香港問題。
但香港有人不斷搞分化港人,唔畀香港問題有時間被冷卻,呢個人肯定有異心,問題係唔知依個人底牌係乜。
#32403/02/15 8:35 PM
引用快速引用
[hide]岩岩聽返陶傑講阿里巴巴,聽聽下我心諗,除咗美國有人唔順馬雲,大陸應該有班匪二代都有人唔抵得另一班匪二代趁阿里巴巴美國上市時悶聲發大財,想做低阿里巴巴撈返啲平價股[bouncy] 小弟推斷得準唔準,姑且睇下阿里巴巴會唔會回升#ass#
#32503/02/15 8:44 PM
引用快速引用
秒後自動載入第 14
上一頁下一頁
發表
請先登入以發表回覆