學術臺
發表文章發起投票
下一頁
究竟乜野係本土?
本土運動可以好多種解法,每人都有唔同理由支持本土運動。
本土運動可以粗糙咁叫 非中國論或非中華論

**以下將中國等同中華、華夏等等,取中國/中國人最廣泛既定義。(相反都係,我會交替咁用,為左刺激鍾意拗中文既人,但其實講同一樣野。)
(事實上冇必要研究何謂中國/中華,我認為解釋中文字冇助解決任何問題)

** 本土運動 / 本土革命,下稱本土。

香民主運動可以分:

1. 基本法下得民主 (傳統泛民二十幾年來只有倒退沒有寸進既要求。)

2. 基本法外得民主 (尋求基本法外既方法。)
因手段唔同又可以分:

2a. 建構新既中華論對抗舊中華論
(重新解釋中國/中華定義,取代中共騎劫既中國定義,再由呢點出發建構現實應該如何)

2b. 建構新香港民族論對抗(中共既)中華論
建構香港民族神話對抗中共既民族神話

2c. 直接脫離歷史只講實際政府應該如何 (理想主義)
由現代人(科技同知識)標準推出去我地住既地方如何,(科技同知識上)可以如何。(我地唔做歷史奴隸)

話2C係理想主義,但以上全部野都係理想主義
只係1 2a 2b 誤以為自己冇咁理想主義

老蕭係1, 2, 2c,
陳雲2a,
yukman係2c
刻板印象中既本土撚係2b

2b 2c 可以屬非中國論/非中華論
任何人都有自己既中國定義,可惜強權會騎劫「中國」使用權,去做佢想做既事,所以我地無需要理會中國/中國人係乜野。
非中華論源自身份認同,當身份認同調查時,會答: 香港人(非中國人),臺灣人(非中國人) ,美國人(非華人) 等等

再由呢個 香港人(非華人) 身份推論一套自己所居住既地方應該如何既理論,
呢套理論(或主張),都係屬於非中華論。

自己所居住既地方應該點?臺灣同香港(或西藏)可能情況唔同,急切既野唔同,發展出唔同主張
但呢D主張根源係來自身份認同。


身份認同 VS 身份:

身份認同,推論出去係講我地應該如何
身份,推論出去係講我地跟據「法」(乜法都好啦)可以如何

先要討論 本土運動 有冇做既價值,應唔應該做。 (我關心既事,急切既事)
再去討論 有冇一套本土運動既論述可以成功脫離中共控制去獨立。

對我黎講,後者短期黎講唔重要。(或過程同結果同樣重要)

若計較可以如何,基本法內爭取民主都係唔可行。
原因就係中共唔放831框架既原因
只計可以如何等同講香港只可以維持現狀。

身份係可以如何,事實上中國人既身份根本乜都唔可以。
一個中國人無辨法用佢中國人既身份改邊個所在既群體任何一樣野。
咁就同北極熊同長頸鹿唔可以用佢哺乳類動物既身份改變哺乳類動物任何野。

中國人只係一個毫無意義既既分類,唔係一個身份。

關於國國際法
講基本下得民主既人,詭辯咁創造左一樣障礙:國際法
誤導人,多一樣難度: 1.中共唔比,2.國際法唔比。
事實上中共唔比=國際法唔比
http://www2.hkej.com/commentary/finanalytics/article/358135/脫英入歐?+淺談蘇格蘭獨立公投與國際法

本土至少既作用:

中國係建立係一套唔合理既制度上。 (河北村民生5子交不起超生罰款喝農藥身亡 http://news.qq.com/a/20131208/004540.htm)
佢係建立係
1. 不斷增長既經濟,富人(都相對有權力)對未來既憧憬
2. 身份認同感 >> 民族信仰 >> 部落/集體主義崇拜
3. 階級觀念 (窮人唔夠努力/條命唔好) (各家自掃門前雪) (窮人將希望放係來生)
等等

其中,第2點係最唔可以令人佢係香港生根,都係中共最想做既事。
本土對抗既係一個國家機器同公權力既鬥爭。
「本土」最底層既作用係抗拒歷史枷鎖套落香港人個腦度。
只有心中有相信既事,先可以抗拒另一套迷信。

本土運動既價值唔單止係佢最終目的度,過程同目的同樣重要。

新膠登第一擊可以整一本小冊子叫:
相比外國人,中國人會特別對中國人好?
先將「中國人會對中國人好」,由抽象,想當然,不證自明,拉翻落現實,望清楚現實。
由歷史、社會、生活講下中國人並冇對中國人好過。


關於本土,仲有幾個問題
仇恨源於咩?
會唔會失控?
我地追求普世價值定價值普世?

Good 0Bad 0
20/06/15 4:57 AM
引用快速引用

本貼文共有 59 個回覆
此貼文已鎖,將不接受回覆
新膠登第一擊可以整一本小冊子叫:
相比外國人,中國人會特別對中國人好?
先將「中國人會對中國人好」,由抽象,想當然,不證自明,拉翻落現實,望清楚現實。
由歷史、社會、生活講下中國人並冇對中國人好過。


呢本野係比小五至中一生睇

BTW,上面有打錯字,唔copy落黎改多一次啦
#120/06/15 5:00 AM
引用快速引用
中國/中國人取最廣既定義係因為,無論點定義,現實上對一搬人黎講都係毫無意義
#220/06/15 5:06 AM
引用快速引用
本土係香港人應該對香港人好,而唔係對其他國家既人好,其他國家點處理佢既國民關我撚事 :)
#320/06/15 5:09 AM
引用快速引用
本土係香港人應該對香港人好,而唔係對其他國家既人好,其他國家點處理佢既國民關我撚事 :)


當然。

本土唔可以忌諱講中國人,要教人(特別係細個既人)企硬自己觀點。所以要指出大中華撚既信仰根基就係錯。
咁香港人都唔會香港人好?

答:香港人會對香港人好,唔係因為佢係香港人,係因為社會可以令善良既人得到優勢。
#420/06/15 5:17 AM
引用快速引用
本土係香港人應該對香港人好,而唔係對其他國家既人好,其他國家點處理佢既國民關我撚事 :)


當然。

本土唔可以忌諱講中國人,要教人(特別係細個既人)企硬自己觀點。所以要指出大中華撚既信仰根基就係錯。
咁香港人都唔會香港人好?

答:香港人會對香港人好,唔係因為佢係香港人,係因為社會可以令善良既人得到優勢。

唔係忌諱,而係我覺得身為香港人將中國掛係口邊都仲係好大中華,同事事提及共產黨最開心無咩分別
#520/06/15 5:30 AM
引用快速引用
本土係香港人應該對香港人好,而唔係對其他國家既人好,其他國家點處理佢既國民關我撚事 :)


講開又講,你個公仔好得意喎
#620/06/15 5:30 AM
引用快速引用
本土係香港人應該對香港人好,而唔係對其他國家既人好,其他國家點處理佢既國民關我撚事 :)


當然。

本土唔可以忌諱講中國人,要教人(特別係細個既人)企硬自己觀點。所以要指出大中華撚既信仰根基就係錯。
咁香港人都唔會香港人好?

答:香港人會對香港人好,唔係因為佢係香港人,係因為社會可以令善良既人得到優勢。

唔係忌諱,而係我覺得身為香港人將中國掛係口邊都仲係好大中華,同事事提及共產黨最開心無咩分別

我大部份時間係度觀察大中華撚個腦諗乜 [sosad]
#720/06/15 5:31 AM
引用快速引用
本土係香港人應該對香港人好,而唔係對其他國家既人好,其他國家點處理佢既國民關我撚事 :)


講開又講,你個公仔好得意喎


不過不失啦,多謝讚賞 :O
#820/06/15 5:36 AM
引用快速引用
本土係香港人應該對香港人好,而唔係對其他國家既人好,其他國家點處理佢既國民關我撚事 :)


當然。

本土唔可以忌諱講中國人,要教人(特別係細個既人)企硬自己觀點。所以要指出大中華撚既信仰根基就係錯。
咁香港人都唔會香港人好?

答:香港人會對香港人好,唔係因為佢係香港人,係因為社會可以令善良既人得到優勢。

唔係忌諱,而係我覺得身為香港人將中國掛係口邊都仲係好大中華,同事事提及共產黨最開心無咩分別

我大部份時間係度觀察大中華撚個腦諗乜 [sosad]

同埋我講其他國家然後有人諗到中國,即係佢已經間接承認左中港有別,咁既前提下同人傾會比較易處理 [flowerface]

#920/06/15 5:41 AM
引用快速引用
本土係香港人應該對香港人好,而唔係對其他國家既人好,其他國家點處理佢既國民關我撚事 :)


當然。

本土唔可以忌諱講中國人,要教人(特別係細個既人)企硬自己觀點。所以要指出大中華撚既信仰根基就係錯。
咁香港人都唔會香港人好?

答:香港人會對香港人好,唔係因為佢係香港人,係因為社會可以令善良既人得到優勢。

唔係忌諱,而係我覺得身為香港人將中國掛係口邊都仲係好大中華,同事事提及共產黨最開心無咩分別

我大部份時間係度觀察大中華撚個腦諗乜 [sosad]

同埋我講其他國家然後有人諗到中國,即係佢已經間接承認左中港有別,咁既前提下同人傾會比較易處理 [flowerface]


係膠登浦開都唔會點既

總要要有人做厭惡性工作
例如反洗腦 對抗大中華 假保守主義 集體主義 民族信仰呢d野

呢個post作用就係咁
呢個post其實係講乜唔係本土主義
咁係最狠既解法

可以正面講乜係本土
真正講翻本去主義係乜
即係我最後留既三條問題
大家可以傾下
#1020/06/15 5:55 AM
引用快速引用
狠 即係最慳字數既解法

唔止於最後果三條問題既
#1120/06/15 5:58 AM
引用快速引用
LM, tldr
#1220/06/15 7:01 AM
引用快速引用
留名轉貼
#1320/06/15 9:27 AM
引用快速引用
精子bb一鍵跌橙!
#1420/06/15 1:17 PM
引用快速引用
非中國,加少少英國同啲啲外國
#1520/06/15 1:21 PM
引用快速引用
97前香港人文生活習慣 ,摒除共匪之外嘅延續
#1620/06/15 1:52 PM
引用快速引用
留名轉貼

唔使轉啦
好多錯字

志在講下[sosad]
遊花園講呀媽係女人而已
#1720/06/15 3:39 PM
引用快速引用
呢度d傻閪就連think independently刀吾色
仲叫佢地思考咩叫think locally
姐系叫佢地屌下自己個腦#good#
.jpg" target="_blank"> .jpg">
#1820/06/15 3:48 PM
引用快速引用
97前香港人文生活習慣 ,摒除共匪之外嘅延續

至少普通法一定要保留

#1920/06/15 4:04 PM
引用快速引用
如果我有小朋友
係會教佢點樣排除人地加比自已既身份
只有自已可以有份決定果個團體既一d事 先叫身份

例如學生身份
除非認真對待學生會 否則唔使理 學生身份
都唔使對個身份有感情
#2020/06/15 5:37 PM
引用快速引用
可能有人會唔滿意,講本土由中國開始。
因為上面段字只係前半部。

先講左阿媽係女人先。因為非中華論係比較無容置疑既出發點。
呢點之後既主張,先係「本土」既主體。
而呢點我希望大家一齊傾 (至少我係小心翼翼講思考先講)

點解以上係呀媽係女人?因為膠登每一個人都隱約明白「本土」將分成兩個層面運動:

1.外層係爭取政治獨立(即獨立)既行動
2.底層係身份認同既攻防戰。

呢上段字(#0) 係講底層既本土,
要做好底層工作,類似一種教育工作。
呢個工作分兩部,
2a抵抗中華部落思想。
2b建立現代既香港人身份認同。

#0只係講左2a 抵抗中華部落思想。
其餘既,我想大家傾下
#2120/06/15 6:44 PM
引用快速引用
2b建立現代既香港人身份認同。

現代近一百年民主思潮既現代(巧合地就係清帝國割讓香港既時間),對比中國五千年歷史既中華部落思想
#2220/06/15 6:46 PM
引用快速引用
2b建立現代既香港人身份認同。

現代近一百年民主思潮既現代(巧合地就係清帝國割讓香港既時間),對比中國五千年歷史既中華部落思想
#2320/06/15 6:46 PM
引用快速引用
BTW,有人可能會話我忽略殖民地歷史係「本土」既地位
我諗呢個應該係2b果度講,所以#0冇題過
#2420/06/15 6:50 PM
引用快速引用
留名轉貼

唔使轉啦
好多錯字

志在講下[sosad]
遊花園講呀媽係女人而已

我班FD乜都唔識 我覺得幾啱佢地睇 了解下咩係本土#lol#
#2520/06/15 6:51 PM
引用快速引用
秒後自動載入第 2
下一頁
發表
請先登入以發表回覆